kenen mielestä viitataren pitäisi tehdä comebackit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minun mielestä viitataren pitäisi tehdä comebackit koska niin taikaviitta saisi kilpailijan ja se olisi hauskempaaa:):(

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Viitatarhan on jo tehnyt osittaiset come backit ainakin Ropsun ja Taskarin sivuille. Tämä nykyinen määrä Viitatarta riittää minulle.

Samaa mieltä. Turha siitä olisi tehdä vakiohahmoa kun se on hyvä tälläisenään (pari kertaa vuodessa). :)

Vierailija

wierii kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Viitatarhan on jo tehnyt osittaiset come backit ainakin Ropsun ja Taskarin sivuille. Tämä nykyinen määrä Viitatarta riittää minulle.

Samaa mieltä. Turha siitä olisi tehdä vakiohahmoa kun se on hyvä tälläisenään (pari kertaa vuodessa). :)

Joo minunkin mielestä tämä on hyvä määrä. Olen muuten lukenut nuo molemmat viitatar tarinat. Ja hyvät oli.

Vierailija

Minun mielestäni ei, koska siittähän tehtiin alunperinkin vain tälläinen parin sarjakuvan mittainen hahmo. Tai ainakin se olisi parempi vaihtoehto sille, että Viitattaresta tulisi vakkari hahmo Akkarin sivuille!! Muutenkin Taikaviitta on paljon parempi hahmo, ja jos hänelle tulisi kilpaijijksi Viitatar, se olisi aika mälsää, koska Aku/Taikaviitta saisi aina nenilleen tarinan lopussa.

Vierailija

DaBBe:)17 kirjoitti:minun mielestä viitataren pitäisi tehdä comebackit koska niin taikaviitta saisi kilpailijan ja se olisi hauskempaaa:):(

Niin pitäisi tehdä :)

Vierailija

DaBBe:)17 kirjoitti:minun mielestä viitataren pitäisi tehdä comebackit koska niin taikaviitta saisi kilpailijan ja se olisi hauskempaaa:):(

no kyl mun mielest sen pitäis tehä comebacit

Vierailija

no oishan se mukava nähä viitatar pitkästä aikaa sehän luotiinkin taikaviitan nais puoliseksi vastakohdaksi ja olisi mukava saada taikaviitalle kilpailija

Vierailija

Olen ihan samaa mieltä,Viitatar on ainakin mielestäni vähän tylsä hahmo enkä kaipaisi sitä oikeastaan lisää Aku-julkaisuiden sivuille !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat