Milton ja Jippes tulossa Suomeen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aiotteko hakee nimmarin mä aion ainakin toiselta.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Juuri äskön sain tietää, että Jippes ja Milton tulee Ouluun ja olin todella yllättynyt. Hajen nimmarit siis huoemnna heidän yhteis kirjaan Lannistumaton Laivuri! Khisen jo innosta, kun saan huomenna ensimmäiset ankkapiirtäjien nimmarit. ^^

Vierailija

Mä kävin tänään messuilla hakemassa omistus kirjoituksen Jippesiltä ja Milttonilta Lannistumaton Laivuri kirjaan ja ostin muitakin kirjoja.Muuten kaikki taskarit makso vaan 1,50€.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankka313 kirjoitti:Joo messuille oon menossa ja nimmarijahtiin myös! Tää on vuoden kohokohta!

Aivan! Messut ovat tosiaan vuoden kohokohta! Olen odottanut niitä viimeiset 12 kuukautta...:D Ja kaiken lisäksi säästöissä on yli 400€! Heheheh! Muahahahahahahahahahhahahh! Messutmessutmessutmessutmessut... (ups)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Hanhihannu kirjoitti:Juuri äskön sain tietää, että Jippes ja Milton tulee Ouluun ja olin todella yllättynyt. Hajen nimmarit siis huoemnna heidän yhteis kirjaan Lannistumaton Laivuri! Khisen jo innosta, kun saan huomenna ensimmäiset ankkapiirtäjien nimmarit. ^^

Sama täällä, oon ihan innoissani, onneks ei oo pitkä matka.. Disneylandin nimmari-kirjaan ;) Miun ekat ankkapiirtäjä-nimmarit myös..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat