ruoka leikki

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

jo mä sanon kaali laatikko joku keksii jonku ruuan mis sitä käytetään tai mis on se sana eli jos mä sanon kaali laatikko nii sit lkdjf sanoo kaali keitto ja askd jatkaa siihen pinaatti keitto ku kaali laatikosta tuli kaali keitto ja kaali keitossa on sana keitto siit tulee pinaatti keitto ku tos on sana keitto!

mä alotan kana keitto

Kommentit (10)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Onneksi olkoon epäselvimmästä topicin aloituksesta, mitä olen aikoihin nähnyt xD

Oletko koskaan harkinnut oikeinkirjoitusta? Mm. välimekrit ja isot alkukirjaimet voisivat tehdä tekstistäsi jopa selvää luettavaa... : D

Mutta, ettei tule nillitystä siitä, että puhuin topicin vierestä, niin sanotaan sitten vaikka kalapata...

Vaikka ei mikään järin loistava topic olekaan...

Vierailija

Olen samaa mieltä, Tehwin. Todella epäselvä, kaikki kirjoitussäännöt hukassa.

"Mexikonpadasta" ---> Silakkapata... (yök)!

Vierailija

Siru05 kirjoitti:silakkapaistos onkohan edes sellaista

En ole minäkään "silakkapaistoksesta" kuullut, mutta silakkapadasta kyllä... Mummoni tekee sitä aina, se laittaa siihe silakkarullia, perunaviipaleita, porkkanaa ja sitten mausteet ja uuniin, tarkemmin en tiedä... Tosi pahaa se on!

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:Onneksi olkoon epäselvimmästä topicin aloituksesta, mitä olen aikoihin nähnyt xD<br />

Oletko koskaan harkinnut oikeinkirjoitusta? Mm. välimekrit ja isot alkukirjaimet voisivat tehdä tekstistäsi jopa selvää luettavaa... : D<br />

<br />

Mutta, ettei tule nillitystä siitä, että puhuin topicin vierestä, niin sanotaan sitten vaikka kalapata...<br />

Vaikka ei mikään järin loistava topic olekaan...

Olen kyllä täysin samaa mieltä, kyllä nyt sen verran pitäisi jaksaa, että laittaisi pilkut, pisteet ynnä muut noihin virkkeisiin.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat