Rakennatteko yleensä pienoismalleja?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin, täällä saa puhua pienoismalleista. Äärimmäisen epätoivottavaa on sanoa: "En rakenna. turha keskustelu." Aloitan: Rakennan mm. Tällä hetkellä eräästä vanhasta ambulanssi-pienoismallista poliisiautoa!:) Nyt oon tehny sivupeilin, katolle ja maskiin vilkut, Rekisterin ja koekilven, tarvittavat puhelinnumeromainokset: "10022" ja pysäytysvalon. Tarkoituksena olisi maalata ja kirjottaa sivuun "Polis" "Poliisi"-tekstit. Ja sit edessä olis toinen urakka: Muuttaa Tavallinen muovinen Ford Focus-pienoismalli johtoauto-pienoismalliksi! Ja tehä yhteen vanhaan poliisiautoon uudestaan vilkut... Ei mikään helpoin homma!;)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:En minä ehkä ihan varsinaisia pienoismalleja rakentele, mutta 3D palapelejä olen rakentanut jonkin verran. Minä olen mm. rakentanut Titanic laivan, Efeltornin ja lava-auton. Niitä on ihan mukava tehdä, mutta kaupoissa ei ainakaan tietääkseni myydä niidä enään.

Joo, minäkin rakentelin niitä pienempänä... Minusta hienoin niistä kokoamani on sellanen vanha matkustajalaiva... : )

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:Niin, täällä saa puhua pienoismalleista. Äärimmäisen epätoivottavaa on sanoa: "En rakenna. turha keskustelu." Aloitan: Rakennan mm. Tällä hetkellä eräästä vanhasta ambulanssi-pienoismallista poliisiautoa!:) Nyt oon tehny sivupeilin, katolle ja maskiin vilkut, Rekisterin ja koekilven, tarvittavat puhelinnumeromainokset: "10022" ja pysäytysvalon. Tarkoituksena olisi maalata ja kirjottaa sivuun "Polis" "Poliisi"-tekstit. Ja sit edessä olis toinen urakka: Muuttaa Tavallinen muovinen Ford Focus-pienoismalli johtoauto-pienoismalliksi! Ja tehä yhteen vanhaan poliisiautoon uudestaan vilkut... Ei mikään helpoin homma!;)

Niin, ja nyt oon tehny ne tekstit! Se on melkein valmis! Enää pitää yksityiskohtia lisäillä!

Vierailija

En minä ehkä ihan varsinaisia pienoismalleja rakentele, mutta 3D palapelejä olen rakentanut jonkin verran. Minä olen mm. rakentanut Titanic laivan, Efeltornin ja lava-auton. Niitä on ihan mukava tehdä, mutta kaupoissa ei ainakaan tietääkseni myydä niidä enään.

Vierailija

on se ihan kivaa aina välillä rakennan isoveli rakentaa tosi paljon tai rakenteli aiemmin kun nyt sil on niin kiire ettei se kerkee mut on mul niitä aika paljon

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

En yleensä, joskus pienempänä rakentelin... Ainakin lentokoneiden pienoismalleja. Veli rakensi panssarivaunun pienoismallin tässä jonkin aikaa sitten.

Vierailija

Kyllä, rakennan pienois malleja vapaa-ajalla erittäin monesti. Tällä hetkellä olen rakentamassa Toyota Corollaa vuodelta -86, mallina pidän meidän omaa sellaista, ja osittain käytän mallissani ostamani Toyota Corolla Srpinter Truenon osia, se kun on edestäpäin saman moinen, mutta takaosa pitää itse rakentaa. Pää osin rakennut aineena käytän 0,4millistä muovi levyä ja kittiä. Kitin hionta on aika pitkäveteistä, mutta hyvin hiottuna, ja oikealla paperilla, jälki on todella hienoa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat