Kiusaaminen....

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin,että mitä mieltä olette kiusaamisesta?? Minä en ainakaan tykkää kiusaamisesta ollenkaan.:( Jos tiedätte jonkun kiusaamistilanteen niin voisitteko kertoa?:)

Sivut

Kommentit (128)

Vierailija

Hallowale kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Kiusaajat kiusaavat ja/tai vähättelevät toisia vain siksi, että he ovat kateellisia.

Hehheh hyvä vitsi. Ainakin meiän koulussa kiusataan, koska kiusatut ovat niin ärsyttäviä. Rinnakkais luokalla on yks joka on aika pätkä, ja se ärsyttää kokoajan muita, ja siksi hän on kiusattu.

Luuletko tosiaan noin? Että kiusaajat kiusaavat sen takia, että kiusatut ovat ärsyttäviä. EI! Kannattaisi ehkä hieman käyttää sitä empatia kykyä, sillä tuo on säälittävää.

Vierailija

Kiusaaminen on TODELLA typerää. Taikisfani sanoi hyvin kun sanoi, että kiusaajat kiusaavat vain, koska ovat kateellisia.

Vierailija

Ennen mua kutsuttiin mun oikeen nimen takia Samppulipuliripuliksi. Se ei ollut hauskaa. Ja se sama meidän luokkalainen keksi laulun joka menee osauilleen näin:(Teräsbetonin taivas lyö tulta sävelellä)

Samppa syö lunta, siinä on koirankakkaa, kuljetetaan se heti sairaalaa-aa-aan. Ei ollut hauskaa. (Nykyään kummatkin noista jutuista naurattavat)

Vierailija

Sannna kirjoitti:Touho11 kirjoitti:Touho lyö kaikkia jotka kiusaavat : D : D <br />

Kuulostat ihan meijän luokan pojalta joka on ihan pöhelö! : D<br />

Asiaan.. Kiusaaminen on typeräää ja ääliötä, ja mä en pysty olee erossa jos jotkut tappelee, vaan meeen väliin! &lt;--onks toi typerää?

Ei se ole typerää. Itsekkin menen joskus tappelujen väliin. Sehän on vain erinnomaista!

Vierailija

Kiusaaminen on inhottavaa ja raukkamaista. Minua kiusattiin ala-asteella 4-vuotta (kolmannesta kuudenteen luokkaan). Onneksi kiusaajani meni eri kouluun kuudennen luokan jälkeen. Törkeintä ala-asteella kuitenkin oli kun minulle oli tehty jotain ja kerroin siitä opettajalle, niin minä sain syyt niskoilleni. Syykin siihen selvisi, sillä kiusaajani isoäiti ja opettajani olivatkin hyviä perhetuttuja keskenään. Kiusaajani sai tehdä mitä vain opettajan puuttumatta siihen mitenkään, paitsi antamalla minulle jälki-istuntoa tai poistamalla luokasta, vaikken minä ollut tehnyt mitään. Nyt olen onneksi toisessa koulussa eikä minua kiusata. Jos jotakuta kiusattua opettaja kohtelee samalla lailla kertokaa heti vanhemmille.

Vierailija

Meidän luokalla on paljon kiusaamista, eikä ole hyvää luokkahenkeä. Aivan kaameaa! Kiusataan, jos tykkää Aku Ankasta tai on luonut oman hahmon, millä on Akun vaatteet.

Vierailija

No minun luokan yhtä oppilasta on kiusattu koska se on vähän isokokoinen mutta se on todella typerää kun hänen niskaansa hypitään ja häntä lyödään naamaan. Se on todella typerää! Ja hänen kiusaaja on varmaan ottanut vaikutteita jostain elokuvista. Minullekkin on sanottu joskus jotakin mutta kaverit sanoivat jälkeenpäin että se oli vain vitsiä. Jos sinua kiusataan, mene kertomaan opettajallesi tai vaikka kuraattorille! Toivottavasti selviydytte kiusaamisesta! Toivon puolestanne!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat