Ketkä tykkää kissoista!!!!!!!!!!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä rakastan kissoja ne niin ihania ja pörrösiä!! :) :)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

no en rakasta kissoja mutta kun maalla asutaan niin niitä kissoja on aina tullut tahtomattakin ja olenkin laskenut että koko pienen elämäni aikana meillä on ollut noin päälle 30 KISSAA JA KAIKILLA EI OLE OLLUT EDES NIMIÄ!

harmi mutta ei voi mitään että on opittu kissoistakin oppimaan vaikka olenkin enemmän koira ihmisiä ;)

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:no en rakasta kissoja mutta kun maalla asutaan niin niitä kissoja on aina tullut tahtomattakin ja olenkin laskenut että koko pienen elämäni aikana meillä on ollut noin päälle 30 KISSAA JA KAIKILLA EI OLE OLLUT EDES NIMIÄ!<br />

harmi mutta ei voi mitään että on opittu kissoistakin oppimaan vaikka olenkin enemmän koira ihmisiä ;)

tuli sekava tosta viimesestä lauseesta siis näin "harmi ei voi mitään.että on sitä opittu kissoistakin pitämään.....

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tapsa99 kirjoitti:Kyllä minä tykkään kissoista. Meille ostetaan tänään kissanpentu. :D :D :D :D

Meillä on ollut 7 kissaa, ja mistään ei olla maksettu yhtään.

Vierailija

Minä rakastan kissoja meillä on yksi Minni kissa ja se on ihana pitkäkatvainen ja se kylläkin noutaa joka aika erikoista.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Herkkusieni kirjoitti:Minä rakastan kissoja meillä on yksi Minni kissa ja se on ihana pitkäkatvainen ja se kylläkin noutaa joka aika erikoista.

Outoa, meilläkin on Minni niminen pitkäkarvainen ja sekin juoksee ruoan perään jos heittää ruokaa.

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Kyllä minä tykkään kissoista. Meille ostetaan tänään kissanpentu. :D :D :D :D

Onneksi olkoon, Tapsa! Oletko jo miettinyt nimeä Kissäeläimellesi? Tiedätkö mitään ulkonäöstä? Tyttö vai poika? Onko teillä jo koppi jossa se nukkuu, vai nukkuuko se vanhempiesi/sinun kanssa? PS: Rekisteröin taitopelit-sivustolle nimimerkillä Aleksi98. Aiheeseen: Pidän kissoista TODELLA paljon. Meillä on kisu kotona. Mankuu aina vain ruokaa.

Vierailija

Tykkään minä nyt jonkin verran. Minulla + minun perheelläni on Iines - kissa joka on jostakin osin erikoinen:

1.No, se syö muroja yllättävän paljon enemmän kuin sitä löysää kissanruokaa, josta se nuolee hyytelön/kastikkeen vain pois.

2.Kehrää kuuluvasti.

3.Nimi on Iines, mutta se on oikeasti poika.

4.Muutti meille ja tiedän syyn: Tiesin ketä sen omistaa ja aattelin että se muutti tarkoituksella meille koska omistajalla on kaksi koiraa ja he asuvat paritalossa ja naapurikodissa on kolme koiraa(meillä ei ole yhtään koiria)

5.Ei leiki paljon koska se älyää että yksi leikkihiiri ei ole oikea. Laseeristakaan ei välittänyt mitään koska se älysikatsoa mistä laser tulee.

Vierailija

Niin ja meidän entinen kissa Elmu oli samanrotuinen kuin Whiskas - tuotteissa/mainoksissa seikkaileva kissa! Kiva se oli koska oli hyvin leikkimielisä. Kuoli viisitoista vuotiaana.

Vierailija

MINÄ! tykkään kissoista hulluna ne on ihanii eikä se satu jos ne raapii meillä on "villi" kissa ja se nukkuu mun päällä yöllä ja raapii:( :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat