Mitä onnettomuuksia sinulle on sattunut?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Otsikossa lukeekin kysymys. Suurin onnettomuuteni taitaa olla kun 2. luokalla talvella olimme koulun pihalla jotakin leikkiä (ehkä lipunryöstöä) ja olin keskittynyt pelkästään siihen leikkiin, niin eipä aikaakaan kun hortoilin kiikkujen luona ja sain jonkun kiikkujan jaloista päähän : /. Lievä aivotärähdyshän siinä tuli.

Sivut

Kommentit (106)

Vierailija

Minulle on käynyt ulkoliikunnassa koulussa niin,että ensin kaverini kamppasi minut vahingossa ja sitten minä lensin että pääni osui asvalttiin,ja sitten jouduin terveydenhoitajalle.

Vierailija

Minulle ei ole käynyt paljoakaan mutta tässä pieni lista

1.käteni on jäänyt auton oven väliin.

2.koira puri minua sormeen

kaikki ihan pikku haavereita

kyllä minulle on muutakin tapahtunut mutta en muista.

Vierailija

Sori, kun lähetän tuplaviestiä, mut unohdin yhen, joskus, kun olin pieni ja mun veli oli saanu uuen pyörän, niin päätin kokeilla sitä. (se oli mulle vain vähän liian iso), no menin sen satulalle istumaan, en muista tarkkaan, mut kai menin sit jotenkin niitten sarvien eteen istumaan, ja joku osa tunkeutui mun jalkaan, ja sit menin sisälle, ja jalkaan otti kipiää ja kattoin, niin siin oli ainaki 3 senttii syvä haava! Pieni arpi jäi..

Vierailija

Minulle on sattunut vaikka mitä! Olen saanut aivotärähdyksen, olen murtanut varpaani ainakin 5 kertaa ja joululomalla murskasin häntäluuni. Ja loma-reissulla mursin taas varpaani ja sain allergisen reaktion. Ja tuo oi vielä vähäistä. ;D<3 Joskus tuntuu että olisin sukua Aku Ankalle, huono-onnisia me molemmat..;D

Vierailija

Minulla ei mitään ihmeempää, kerran eskarissa meni peukalo sijoiltaan, ja kerran, kun multa otettiin hammas, pyörryin.

Vierailija

Minulta ei ole luita mennyt, ja pahin onnettomuus sattui joku vuosi sitten kun olin hiihtolomalla laskettelemassa Ylläksellä. Laskin eräästä pienestä töyssystä temppurinteessä. Se oli hieman huonokuntoinen, sen lopussa oli paljon isoja jäisiä tykkilumipaakkuja. Laskin siitä muutaman kerran, ja huomasin että siitä oli aika vaikea hypätä, koska meinasin tulla monesti mahalleni alas. Päätin kuitenkin kokeilla vielä. Laskin hieman kovempaa kuin ennen, ja laskeuduin suoraan niihin isoihin lumipaakkuihin, josta lensin mahalleni rinteen pintaan. Pääni osui rinteeseen naama edellä, ja laskettelulasi painautui vasempaan silmäkulmaani. Se sattui! Tapahtuman seurauksena musta silmäkulma ja paljon turvotusta.

Olen kuitenkin selvinnyt vähällä, kun muiden tekstejä katsoo...

Vierailija

Ei minulle ole tapahtunut oikeastaan mitään vaarallista. Kerran minulla oli kurkussa joku haava, enkä pystynyt syömään viikkoon melkien mitään. On nyrjähtänyt monia kertoja jalka, ja joskus pienenpänä minulle on sattunut jotain kaatumisia, jossa polvet olivat ihan verillä. Kerran pikkusiskoni potkaisi minulta hampaan irti. Ei minulle ole muuta juuri nyt mielessä.

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:no onneks et kuollu.hyvä tuuri ollut

On... Kaiken kokeneeni jälkeen, olen ollut erittäin paljon varovaisempi... Kun jalkani katkesi, siitä on vaivoja edelleen, joskus ei kärsi kävelläkkää... : (

Vierailija

Kokeiltiin viime kesänä kaverin kanssa hieman temppuja niin että laitettiin sellanen venyvä hyppynarun pää pyörään kiinni ja toinen pää tuli potkulautaani. Ja sitten eikun menoksi asfaltti mäkeä pitkin niin lujaa kuin pääsee kunnes tuli tosi paha käännös, ja helppoahan se on kaverin kääntyä pyörällä mutta entäs potkulaudan laita, kuului vaan "Skriits" kun kaaduin ja potkulaudasta sinkosi kipinöitä päällen raahautuessaan asfalttia pitkin, itse lensin ilmassa pari metriä kunnes osuin maahan jossa raahauduin 6,5 metriä asfaltilla ja 3,5 metriä ruoholla, selkä täynnä haavoja joista valui hieman verta (siis tosi vähän) ja kädet pahoilla ruhjeilla sekä oikea jalka pois sijoiltaan ja vasemmassa jalassa vieläkin näkyvä raahautuma ja arpi joka on koko pohkeen pituinen, kaiken lisäksi vielä päin kiveä jalat ja pää onneksi vain töyttäisi puuta. Silti en joutunut sairaalaan vaikka oli pieni aivotärähdyskin ja pää sekä kaula hieman ruvella.

Ja kaikki vain vaivaisen tempun takia. Olimme aika tyhmiäkin kun yritimme.

Vierailija

No, Minullakin on pitkä lista:4-vuotiaana kaaduin pyörällä ja sen seurauksena minulta katkesi jalka.Ja torstaina kun olin jäähallilla luistelemassa,horjahdin sen verran että löin pääni kaukalon reunaan ja sain aivotärähdyksen(se teki kipeää)!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat