kuka käyttää oikeaa ikää aku ankassa!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuka käyttää oikeaa ikää aku ankassa!!!

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Akuking kirjoitti:Kyllä minä ainakin. Rontti, voisitko korjata viestiisi ISOT kirjaimet ja pisteet? Voit korjata sen tällä tavalla -> Paina "Vastaa viestiin" - linkkiä sinun viestiesi alapuolella. Kun näkyviin tulee sinun lähettämäsi viesti, korjaa siitä ISOT kirjaimet ja pisteet. Seuraavaksi painat "Lähetä" - kohtaa ja niin työ on valmis!

Teillä ei näy ikää.

Vierailija

weeman kirjoitti:Minä ainakin käytän oikeaa ikääni,mutta minkä joku tässä kertois oikeen ikänsä jos ei muuallakaan?

Sulla kans ei näy ikää.

Vierailija

Minä käytän oikeaa ikää Ankkapforiilissa. Mutta rontti99, käytä isoja alkukirjaimia lauseen alussa ja nimissä, lopetus merkkejä ja välejä lopetusmerkkien jälkeen.

Vierailija

Minulla se ainakin on se, mikä onkin. Ikäni pystyy arvaamaan myös nimimerkistäni, erittäin helposti, siinä on 2 vaihtoehtoa...

Vierailija

Kyllä käytän oikeaa ikää, mutta en laita sitä profiiliini näkyville. Siinä ei ole mielestäni mitään järkeä, jos ei edes voi laittaa rekistöröitymis lomakkeeseen oikeaa ikää. Ja ei se ikä ole niin salainen asia etteikö sitä voisi laitta näkyviin, mutta itse en laita sitä näkyviin proffaani periaate syistä, mutta monet silti tietävät ikäni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat