(083c85cb-bc9c-4963-8896-eb0ecfa92b83) - 083c85cb-bc9c-4963-8896-eb0ecfa92b83

Vierailija

This thread contains comments for topic "083c85cb-bc9c-4963-8896-eb0ecfa92b83" (id=083c85cb-bc9c-4963-8896-eb0ecfa92b83) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Äitini sanoi, että menemme piirtäjiä katsomaan, ja muutenkin messukeskukseen sekkailemaan... Pitkä matka tulee mutta... Kuvasta päätellen tulee aika tavallinen lehti..

Vierailija

Eikun sinne vaan kirjamessuille meen, hommaan nimmarit, mukavaa kun tänä syksynä olen tavannut Don Rosankin, uusin Akkari oli hyvä.

Vierailija

Hyvä lehti.Jippeesin "Lorvimalla paras" oli 9,2 pisteen arvoinen.Seuraavalle Miltonin "Pensiooni Ankalle"tuli pisteitä tasan 9.Ja vikalle Jippeesin "Homma hallussa" tarinalle pisteitä tuli 8,1.Eli siis Jippesin tarinoiden sijat olivat 1 ja 3,sekä Miltonin sijoitus oli kakkonen.

Vierailija

Barksin keksintö, sudenpentuarvonimi on mielestäni surkea keksintö, varsinkin jos sitä tunkee joka tarinaan ja joka paikkaan. Muutenkaan Barksin käsikirjoitus ei ole mikään kovin hyvä tässä tarinassa; pisteet 2/5. Toinen tarina, mitä tarkoittaa pensiooni? Talonvuokraajaako? Tarina oli kuitenkin tosi hyvä, mutta Aku oli ihan sekaisin, kun poltti oman talonsa; pisteet 4/5. Kolmas tarina oli aika susi eli yksinkertainen ja huono; pisteet 2/5. Milton on parempi piirtäjä näistä kahdesta, ainakin näiden tarinoiden perusteella.

Vierailija

Olisit voinut vähän enemmänkin kertoa uudesta Akkarista. No, ei ehkä mikään kauhean hyvä ole tällä kertaa. Kumpikaan Jippes eikä Milton ole ihan huippupiirtäjiä.

Vierailija

Tosi hieno juttu, että Jippes ja Milton tulevat tällä kertaa käymään Oulussakin. Yleensä kun kaikki toiminta tapahtuu pääkaupunkiseudulla, jonne pohjoisilla ankisteilla ei ole mahdollisuutta päästä.

Vierailija

Viime viikon ekstra (siis Mikki ja Minni-ekstra), oli ihan surkea. Minä käyn varmana katsomassa, kun ankkamestarit ovat-missä lienevätkään-jakamassa nimikirjoituksia. Daan Jippes ja Freddy Milton on aivan mahtava pari.

Vierailija

Mä sain niitten nimmarit tuolla Suomalaisessa ja olin siellä kolmantena jonossa ja tietenkin käväsin hakee sen kuvankin kirjaan. Odotin siellä yhteensä nimmaria kakstuntii ja kuvaa kaks ja puol tuntii, mutta aika meni kyll nopee ku vähän heitettiin läppään niitten kans ketkä oli siinä mun edessä (oli samanikäsii tyypejä).

Vierailija

Tämän viikon Ekstrat olivat oikein hyviä. Kiitos niistä. Parasta oli kyllä yllättävästi Ekstran erikoisnumerossa ilmestynyt Floyd Gottfredsonin piirtämä Mikki sarja.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat