ketuttaako juoruaminen selän takana jos ketuttaa niin tänne päin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

just tänää mun entinen kamu puhu must kuulin sen ku istuin sen huomaamat lasi oven takana koulus ja kuulin et mua haukuttiin JUORU ÄMMÄKSI ku tulin siihen ne esitti mun kavereita! tuu jakaa juttus tääl toivon et ees joku voi auttaa mitä mun pitää tehä

KIITOS

Kommentit (14)

Vierailija

Juoruilu selän takana on tosi inhottavaa, en voi sietää sellaisia tyyppejä.Ja ne varmaan on sen huomannukki musta harvinaisen hyvin. Älkää välittäkö sellasist,jotka niin tekee. Ei sitä kannata jäädä suremaan. Kukaan ei oo täydellinen.:)

Vierailija

Minä voin auttaa. Älä ole niiden kahden kaveri. Etsi uusia kavereita! Sano vain: En ole sinun kaverisi, koska haukuit minua selkäni takana Juoru-Ämmäksi!

Vierailija

Mun neuvo on että älä kiinnitä niihin huomiota! Kyllä ne pian lopettaa kun huomaa ettei nimittely toimi...

Vierailija

Ei kannata huomioida mutta jos huomioit niin ne innostuu lisää. Minusta on joskus puhuttu selän takana pahaa mutta ei puhuta nykyään koska ne taisi kyllästyä. :@

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu010898 kirjoitti:Minä voin auttaa. Älä ole niiden kahden kaveri. Etsi uusia kavereita! Sano vain: En ole sinun kaverisi, koska haukuit minua selkäni takana Juoru-Ämmäksi!

Tuo on ihan totta samaa mieltä kanssasi

jonzkuaku kirjoitti:Ei kannata huomioida mutta jos huomioit niin ne innostuu lisää. Minusta on joskus puhuttu selän takana pahaa mutta ei puhuta nykyään koska ne taisi kyllästyä. :@

Tuokin on ihan totta Piti vaan kokeilla tuplalainausta katotaan onnistuuko :)

Vierailija

No kysy heiltä suoraan miksi ne haukkuivat sinua. Mutta elä ainakaan ala haukkumaan heitä seläntakana, siinä ei olisi järkeä. Ja ylipäänsä haukkuminen eli negatiivinen läyhääminen on ärsyttävää, jota jokainen tekee joskus. Itsekkin olen läyhännyt toisesta seläntakana ja uskon, että niin ovat kaikki muutkin, vaikka kuinka väittäisivät vastaan. Se on vain harmillista, mutta totista totta.

Vierailija

Hanhihannu kirjoitti:No kysy heiltä suoraan miksi ne haukkuivat sinua. Mutta elä ainakaan ala haukkumaan heitä seläntakana, siinä ei olisi järkeä. Ja ylipäänsä haukkuminen eli negatiivinen läyhääminen on ärsyttävää, jota jokainen tekee joskus. Itsekkin olen läyhännyt toisesta seläntakana ja uskon, että niin ovat kaikki muutkin, vaikka kuinka väittäisivät vastaan. Se on vain harmillista, mutta totista totta.

Näin on ! Jokaisesta on varmaan juoruttu joskus jotain selän takana ja jokainen on varmaan joskus itsekin puhunut toisesta jotain epämiellyttävää hänen selän takanaan.Suurin opetus tähän on se että ei vain välitä toisten puheista niin kyllähe joskus nämä jutut lopettavat.

Vierailija

joo...kyllähän se ärsyttää kaverini juoruavat minusta myös kuulleni mutta myös selkäni takana. silti siedän heitä! olen nääs kärsivällinen ihminen.:):):)

Vierailija

Tiedän miltä seläntakana puhuminen tuntuu, koska olen itsekin kokenut saman. Etsi itsellesi uusia ystäviä, äläkä ole heidän kanssa jos he haukkuvat sinua seläntakana. Tai sitten älä välitä siitä, mitä he sinusta puhuvat. Kyllä he aikanaan lopettavat kun huomaavat, että sinä et välitä yhtään mitään siitä mitä he sanoivat.

Kaverisi haukkuvat sinua, koska heillä itsellään on ehkä vaikeaa ja he haluavat purkaa pahan olonsa toisten nimittelyyn. Sellainen on minun mielestä todella typerää ja lapsellista. Voit myös kysyä, että miksi he haukkuvat sinua.

Mutta älä kuintenkaan itse hauku kavereitasi seläntakana.

Vierailija

Jep älä kiinnitä haukkujiisi huomiota ja jos se ei toimi niin kysy heiltä suoraan miksi he haukkuvat sinua.

Vierailija

Pahan/seläntakana puhujat ovat heikkoja, ole sinä vahva, älä pahoita mieltäsi, sillä sinä itse tiedät onko se totta, ja osoitat olevasi järkevämpi, jos et heitä lisää vettä myllyyn. Joukossa myös tyhmyys tiivistyy..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat