Onko teillä lemmikkejä................?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

no on tällä hetkellä 2 ihanaa koiraa ja kissoja on ollut paljon ja koiriakin ollut enemmän mutta kuollu vanhuuteen

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Minulla taas on kaksi koiraa.Kerronkon rodun...? Tai aivan sama se rotu on aika omituinen.Rotu on Betit Basset (loppua en muista)Mutta se tarkoittaa pieni Basset.=)

Vierailija

mulla on kaks marsua,yks kani ja koko perheen lemmikkeinä on koira ja kaks kissaa...siskollani on chinchilla ja kani..että aikamoinen eläintarha! :)

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Meillä on Tuffe niminen koira, merkiltään pyrre, eli pyregneidenpaimenkoira. Se on sellainen hailakankeltasen ja vaaleanruskean sekoitus, tosi kiva 7kk vanha koiranpentu.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

(Miksi tästä aiheesta pitää tehdä joka toinenpäivä uusi topicci).

voi olla että sen takia että noi muut saattaa olla täynä.en tiiä.<br />

varmana suloinen koiran pentu!muistan kun meidän koira oli pentu se oli villi ja leikkisä ja on vieläkin sillä se on noin 5v ollaaan aika lailla vartuttu yhdessä sillä oon vasta 7 luokalla ja sain sen kun olin kolmosella. sen voisi luokitella yhdeksi parhaista ystävistäni

Joo, tosi leikkisä on Tuffekin... :) Koirat on kivoja. Minä olen kasvanut aina koiran kanssa. Niin kauan kun olen elänyt, on meillä ollut koira. Ensin oli kääpiöpinseri, mutta se piti lopettaa kun sen jalat ei enään kestänyt... No, Tuffe kyllä korvaa sen, surullista sen lopettaminen oli... Minunkin yksi parhaista ystävistä on koiramme... Onhan koirat ihmisen parhaita ystäviä... ;)

Vierailija

Unkka.T Kumiankka kirjoitti:Niin on... :)

Hei, oletko lukenut keskusteluohjeet? Kannattaisi varmaan, koska jokatoinen viestisi on ihan turha! Mukava, kun nyt kirjoitat jo isoilla alkukirjaimilla, ja piste loppuun, mutta vielä se, milloin ja MINKÄ LAISIA viestejä lähetetään... keskusteluohjeet löydät menemällä keskusteluiden etusivulle, ja lukemalla siitä sen ylhäällä olevan tekstipätkän... :^/

Vierailija

Meille ostettin noin 2 ja puolituntia sitten kissanpentu. Kun olen ottanut vieterin, ja pompottanut sitä kissan lähettyvillä, niin se yritti heti ottaa sitä kiinni. Olen juoksuttanut sitä ympäri taloa, ja nyt se nukahti.

Kaksi ja puolituntia? Ei siitä ole sitten kuin vähän aikaa.

Muistakaa että voitte ilmoittaa myös mitä haluaisitte lemmikiksi.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Meille ostettin noin 2 ja puolituntia sitten kissanpentu. Kun olen ottanut vieterin, ja pompottanut sitä kissan lähettyvillä, niin se yritti heti ottaa sitä kiinni. Olen juoksuttanut sitä ympäri taloa, ja nyt se nukahti.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

ankkakonda kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Meillä on Tuffe niminen koira, merkiltään pyrre, eli pyregneidenpaimenkoira. Se on sellainen hailakankeltasen ja vaaleanruskean sekoitus, tosi kiva 7kk vanha koiranpentu.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

(Miksi tästä aiheesta pitää tehdä joka toinenpäivä uusi topicci).

voi olla että sen takia että noi muut saattaa olla täynä.en tiiä.&lt;br /&gt;<br />

varmana suloinen koiran pentu!muistan kun meidän koira oli pentu se oli villi ja leikkisä ja on vieläkin sillä se on noin 5v ollaaan aika lailla vartuttu yhdessä sillä oon vasta 7 luokalla ja sain sen kun olin kolmosella. sen voisi luokitella yhdeksi parhaista ystävistäni

<br />

Joo, tosi leikkisä on Tuffekin... :) Koirat on kivoja. Minä olen kasvanut aina koiran kanssa. Niin kauan kun olen elänyt, on meillä ollut koira. Ensin oli kääpiöpinseri, mutta se piti lopettaa kun sen jalat ei enään kestänyt... No, Tuffe kyllä korvaa sen, surullista sen lopettaminen oli... Minunkin yksi parhaista ystävistä on koiramme... Onhan koirat ihmisen parhaita ystäviä... ;)

joo sama juttu meillä.kun olin pieni meillä oli 2mäyräkoiraa jotka kuoli vanhuuteen kun olin pieni.samalla kertaa meillä oli myös Cinda niminen berhandin koira joka jou`uttiin lopettaa kun sille tuli syöpä kun olin 5 vuotias.pian sen jälkeen tuli ensin Mokka niminen itä siperian laika ja pari 3 vuotta sen jälkeen niin tuli venäläis eurooppalainen laika.hyvässä kunnossa kummatkin ja sietää toisiaan

Vierailija

ankkakonda kirjoitti:

joo sama juttu meillä.kun olin pieni meillä oli 2mäyräkoiraa jotka kuoli vanhuuteen kun olin pieni.samalla kertaa meillä oli myös Cinda niminen berhandin koira joka jou`uttiin lopettaa kun sille tuli syöpä kun olin 5 vuotias.pian sen jälkeen tuli ensin Mokka niminen itä siperian laika ja pari 3 vuotta sen jälkeen niin tuli venäläis eurooppalainen laika.hyvässä kunnossa kummatkin ja sietää toisiaan

Totta, on tärkeää, jos on monta koiraa, että ne sietää toisiaa, muuten tulee aika nopeasti jonkin sortin tappelu.

Vierailija

no ne kaks mäyrä koiraa eli jymy ja emmi ei ensin sietäny toisiaan ja siitä seuras että Jymy vei ruoka kulhon ja piti itellään ja Emmi otti vesi astian!:D no kun se päätty niin ne sai vähän ajan päästä 2 pentua

Vierailija

Minulla on nyt kaksi kesyrottaa, sain ne vasta, joten ne eivät ole kovinkaan vanhoja. Ne ovat uroksia. Ennen meillä oli kissa, mutta se jouduttiin lopettamaan kasvainten takia, se eli 6 vuotta vaan.:(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat