tykkäätkö koirista?

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä rakastan koiria yli kaiken.Mulla ei ole omaa koiraa koska äitini on allerginen :(

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

koirat on mukavia ja menee kissojen eelle.ja siistä syystä että koirat on enemmän seurallisempia kuin kissat ja koiraahan on osuvasti sanottu ihmisen parhaaksi ystäväksi ja totta se on kun ne on luotettavia jos niille ontaa oman luottamuksensa.

Akuhullu35
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkakonda kirjoitti:koirat on mukavia ja menee kissojen eelle.ja siistä syystä että koirat on enemmän seurallisempia kuin kissat ja koiraahan on osuvasti sanottu ihmisen parhaaksi ystäväksi ja totta se on kun ne on luotettavia jos niille ontaa oman luottamuksensa.

Just niin^^

Vierailija

mun yhen tutun koiran nimi on neri, joten oot valinnu hyvän nimimerkin! mä jumaloin koiria ne on niiiiiiiiiiiiiiiiin ihania. niistä jaksais höpöttää tuntitolkulla ja kissa

t on myös ihan ok. meillä on pikku tauno, joka on ihana kultainen noutaja! I <3 IT!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija

Kaikki eläimet on ihania (enemmän tai vähemmän). Tykkään siis koirista, mutta omaa ei ole, sillä isäni on allerginen. Toisaalta en tiedä, ovatko ne kissoja kivempia, joten sanotaan että pidän molemmista yhtä paljon.

Vierailija

Koirat on SÖPÖJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ ihaniiiiiiiiiiiiiii oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

koirat on TOSI söpöjä!Mut kyl on kissatkin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat