Mitä teille tulee mieleen...........

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

...........edellisen profiili kuvasta? (esim.kuvastani tulee mieleen "Villakoira")

Anteeksi jos tämä keskustelu on jo.:(

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Puhuva Koira kirjoitti:Likinäköinen kirjastonhoitaja/ Sami-96

Ehkä paras minun kuvasta, tähän asti.

Puhuva koira, sinun kuvasta tulee mieleen meidän oma koira, Tuffe.

Vierailija

Sami-96, kuvasi on kuin joku ope, joka on kärähtänyt ja suuttunut. Ehkäpä jonkun oppilaan kepposesta... ;)

Vierailija

Samiii ruotsin sivuille oon yksin kotona ja on tylsää Samin kuvasta sanoin jo joten puhuvan koiran kuvasta tulee mieleen buldoggi

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Samiii ruotsin sivuille oon yksin kotona ja on tylsää Samin kuvasta sanoin jo joten puhuvan koiran kuvasta tulee mieleen buldoggi

Valitettavasti en pääse sinne... Se sivu jotain jumittaa...

Ilon kuvasta tulee mieleen virkaava naapurin mummo.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:

Siru05 kirjoitti:Samiii ruotsin sivuille oon yksin kotona ja on tylsää Samin kuvasta sanoin jo joten puhuvan koiran kuvasta tulee mieleen buldoggi

<br />

Valitettavasti en pääse sinne... Se sivu jotain jumittaa...<br />

<br />

Ilon kuvasta tulee mieleen virkaava naapurin mummo.

Okei tuu sit kun pääset. ja ilon kuvasta tulee tosiaan mieleen joku mummo

Vierailija

Af1 kirjoitti:Noniin, lopetetaanpa nyt teidän keskustelukerho. Toi yks näyttää meidän naapurille, samin kuva yhdelle noita-opelle aamupesun jälkeen ja unkan kuva mulle oikeestaan.. tai tulee mieleen...harmaan ruskeat kiharat..

Hehheh, hienot hiukset...

Unkka. T Kumiankka kirjoitti:Viestisi on todella viisas. Jos saan udella miksi kirjoittaminen on sinulle "hankulaa"(hankalaa)?

Viisas viesti, no kiitos paljon! :)

Ensinnäkin, olin tuota "hankulakirjoittaa"-viestiä kirjoittaessa kamalan väsynyt. Toisekseen osasyyllisenä on se, että minulla on ihan jostain Timbuktusta kotoisin oleva tietokone, ja kirjain järjestys on eri... Sitten kun käytän kymmensormijärjestelmää, ei hyvä... Ja sitten minun ikuinen probleemani, kun olin 6v, jäi sormeni kaapin alle, kun oltiin muuttamassa, ja pääty sormestani täytyi amputoida. Nyt minun vesemman käden nimetön sormi on 1,5cm lyhyempi kuin pitäisi, ja kynttä siinä ei ole. Ei mukavaan, mutta siihenkin tottuu.

Toivottavasti sait tuosta edes jonkin verran selkoa.

Vierailija

Kuvastasi tulee mieleen suuttunut opettaja. :) !kan_man! Kuvastasi tulee mieleen nuori oppilas, joka on auttava ja avulias.

Vierailija

Suuttunut opettaja voisin olakkin... ;) Täällähän minä sinulle kirjoitussäännöistä yms. nipotan... heh, suuttunut opettaja, kenties..

!kan_man!:in kuvasta tulee mieleeni joku kouluun rientävä oppilas... I-)jolle minä sitten suutun. ;)

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Sitten kun käytän kymmensormijärjestelmää, ei hyvä...

Pruuh, kymmensormi järjestelmää ei edes tarvitsi opetella. Mielestäni se on yli vaikea. Itse kirjoitan....omalla tyylillä. ^^

Afin kuvasta tulee mieleen Nepta koita, joka ollaan koulutettu muurahaisen kaappaukseen. Kuvassa hänellä on juuri muurahaisen kaappaukset kesken.

Samin kuvassa on Ville Kiillo, joka on rikkaan perheen poika. Hän on hyvä ystävä ankanpoikien kanssa, mutta ei tule ollenkaan toimeen Aku Ankan kanssa, koska Aku Ankka pitää häntä näsäviisaana pikkupojalta. (Onko nuo yhdyssanoja? :>)

Vierailija

Minusta ainakin nuo on yhdyssanoja... Wondy tietäisi...

Hanhihannu, minulle tulee aina kuvastasi mieleen muutama Eppu Normaalin kappale, kun tuossa on tuo piippua poltteleva ukko... Katsoskun niissä muutamassa kappaleessa hän laulaa että: "menen kuistille kiikkuu, piippua polttelemaan. Käteni jos puutuisi, soittaisin kitaraa. Ja muuta, meinakin kirjoittaa koko laulun tuohon... ; )

Af1:den kuvasta tulee mieleen pesukarhut... En htään tajua miten ne tuohon liittyy mutta...

Vierailija

Anteeksi! Voi harminpaikka (mä taijan lähteä sivuilta ainakin kahdeksikuukaudeksi pois toivottavasti kukaan ei sitten enää muista tätä.:(:(:(:(:(:( Harmi! Tajuan kyllä....................

Mitä sanoinkaan kirjoitussäännöistä... Jos et niitä katsomaan vaivaudu, lue ne tästä...

Käyttäydy asiallisesti ja noudata hyviä tapoja

Ole huomaavainen muita keskustelijoita kohtaan ja kunnioita muiden mielipiteitä. Älä käytä kirosanoja äläkä huuda turhaan: netissä ISOJEN KIRJAINTEN käyttäminen tulkitaan huutamiseksi. Älä hauku tai loukkaa muita keskustelijoita tai nimellä mainittuja yksityisiä ihmisiä. Älä lähetä samaa viestiä useaan kertaan- äläkä kirjoita turhia yhden sanan viestejä. Herjaus, kunnianloukkaus, yksityishenkilöiden loukkaaminen, rasismi tai kansanryhmää vastaan kiihottaminen on kielletty.

Perustele mielipiteesi, äläkä täytä palstaa turhuuksilla

Panosta kirjoittamiesi viestien sisältöön ja perustele mielipiteesi. Turhanpäiväiset "en tiedä" tai "jaaha" -tyyppiset kommentit eivät hyödytä ketään, vaan pelkästään turhauttavat lukijaa ja täyttävät helposti koko palstan.

Älä lisää viesteihin linkkejä tai kuvia

Älä sisällytä kirjoittamiisi viesteihin linkkejä, jotka vievät Aku Ankan sivuston ulkopuolelle. Älä myöskään liitä viesteihisi kuvia.

Noudata tekijänoikeuslakia

Älä kopioi tekstiä muista julkaisuista äläkä liitä linkkejä niihin, sillä se rikkoo tekijänoikeuslakia. Piratismiin eli laittomaan tiedostojen välittämiseen liittyvät Suomen lain mukaan laittomat keskustelut ja linkit ovat kiellettyjä.

Säilytä yksityisyytesi

Älä paljasta omia yhteystietojasi eli nimeäsi, osoitettasi tai puhelinnumeroasi muille keskustelijoille. Valitsemasi nimimerkki on henkilökohtainen, joten älä luovuta käyttäjätunnustasi ja salasanaasi muille.

Ilmoita sääntöjen rikkojasta ja häiriköstä

Jos huomaat, että joku rikkoo näitä sääntöjä tai Suomen lakia tai muuten häiriköi, paina viestin yhteydessä olevaa "Ilmoita asiaton viesti" -linkkiä tai ota yhteyttä toimitukseen.

Älä käytä palstaa kaupallisiin tarkoituksiin

Kaupalliset viestit, yritysmarkkinointi ja linkit verkkokauppoihin ovat kiellettyjä. Myös keskustelijoiden väliset osto- ja myynti-ilmoitukset ovat kiellettyjä.

Sääntöjen rikkomisen ja häiriköinnin seuraus

Sääntöjen vastainen käyttäytyminen johtaa viestin tai sen osan tai koko viestiketjun poistoon. Sivuston ylläpitäjillä on oikeus langettaa sääntöjen rikkojille porttikielto koko keskustelualueelle. Lisäksi häiriköivän käyttäjän ankkaprofiili voidaan asettaa käyttökieltoon ylläpidon määräämäksi ajaksi, jopa lopullisesti, ja tänä aikana kyseinen käyttäjä ei pysty esim. kirjoittamaan keskustelupalstalle eikä Akupediaan, eivätkä hänen pelituloksensa talletu hänen Ankkaprofiiliinsa.

Toimituksella on oikeus poistaa tai poistattaa asiattomia viestejä tai osia viesteistä oman harkintansa mukaan. Toimituksella on myös oikeus poistaa sääntöjen rikkojien jo ansaitsemat mitalit heidän ankkaprofiilistaan.

Noin, ehkä nyt tajuat...

Vierailija

Unkka. T... kirjoitti:Anteeksi! Voi harminpaikka (mä taijan lähteä sivuilta ainakin kahdeksikuukaudeksi pois toivottavasti kukaan ei sitten enää muista tätä.:(:(:(:(:(:( Harmi! Tajuan kyllä....................

Kenenkään ei tarvitse täätä pois lähteä, jos ei ole sääntöjä lukea. Etköhän kuitenkin nyt muista ne... :^/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat