Miten te olisitte laittaneet...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

..Superhessun Superpähkinät toimimaan? Minä olisin laittanut muuttamaan Hessu......öh.... En tiedä. Keksikää te.

Kommentit (5)

Vierailija

siis hä?meinaakko mitä vaikutuksia me laitettaisiin superpähkinöille?

no jos on näin niin minä antaisin suunnilleen samat vaikutukset kuin nytkin ja lisäisin sen,että ne toisi myös paremman järjen juoksun

Vierailija

siis hä?meinaakko mitä vaikutuksia me laitettaisiin superpähkinöille?

no jos on näin niin minä antaisin suunnilleen samat vaikutukset kuin nytkin ja lisäisin sen,että ne toisi myös paremman järjen juoksun

Justiinsa noin. Kiitos vastauksesta!

Vierailija

Haluatko sinä vastauksia superpähkinän kinkkisille kysymyksille?

Turha yrittää. Sinulla taitaa hieman... öh... heittää. Koeta nyt itse ne oppia. Oliko kysymys suomennettuna "Sanokaa vastaukset Hessun-superkuvapähkinä pelin kysymyksiin." Varmaan, kerran edelliset ovat niin kirjoittaneet. Moro. Minä lähden, ja tulen huomenna, tai ylihuomenna, tai yli, ylihuomenna. Heippa. Moro. Haudi, osta poro. Ai niin. Taidat olla aika uusi käyttäjä, ja uudet käyttäjät kyllä tekevät paljon turhia keskusteluja. Eikö niin Siru05? Tämä keskustelu on aikalailla, heittänyt Kyselyt ja visailut-osion puolelta Hanmot-osioon, ja turha keskustelu tämä on, jos saan sanoa. Kukaan tänne tuskin vastaa (tai tähän keskusteluun), koska Pulinat-osio vetää koko ankkakansan sinne. Kannattaa vastata vanhoihin keskusteluihin, kun mieluummin tekee uusia keskusteluja. Meinaan koko ajan kirjoittaa "kaskusteluun". Outoa. Hyvin outoa. Teen koko ajan virheitä, mutta kun tulin tänne keskusteluihin, tein 0 virhettä, mutta ei kukaan ole täydellinen, kuten meidän äitiu, isä, mummu ja pappa tapaavat sanoa, mutta näkemiin koko ankkakansa. Kirjoitin tätä viestiä 10 minuuttia. Aika kauan. Tai, no ei se ole hirveän kauan, mutta viimeisen kerran, heippa. (Toivottavasti en jatka enää tätä viestiä, ups. Jatkan tätä viestiä koko ajan. En malta lopettaa kirjoittamista. Apua. Minuun on iskenyt kirjoitus vimma. Olisiko tähän sairauteen vastalääkettä. Ai niin. On. Lopettaa viestin kirjoittaminen. Onpa kädet nyt kipeät, auts.) Heippa, viimeisen kerran, mitä kirjoitin pari kertaa aiemmin. Haudi, sano djduck. Katson, kuinka pitkä tästä viestistä tuli. Varmaan pitkä. Älkää mojuko minua, jos kirjoitin puoleen viestiä, pelkkää turhuutta. Halusin vain kirjoittaa pitkän, PITKÄN viestin, eli haudi. Toivottavasti en kirjoita enää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat