AA 43/2008

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä olette siitä akkarista? Mun mielestä se oli aika vaisu. Kun siinä oli vaan Jippesiä ja Miltonia. Annan arvosanaksi 8+.

Kommentit (11)

Vierailija

Viimein hyviä tarinoita. Kolme viimeisimpää AA:ta ovat olleet vähän kehnoja. (minun mielestäni) Olin jo aikeissa lopettaa tilauksen.

Vierailija

it was ok! mut siinä olivaan jippesin ja milttonin tarinoita mut very good!!oon lukenu sen jo varmaan 10 kertaa se toinen tarina oli tosi hyvä.9-

Vierailija

Kun näin lehden ensimmäisen kerran olin ihan, että "voi ei. Pelkkää Miltonia ja Jippesiä." Olin kuitenkin väärässä ennakkoluuloni suhteen, sillä lehti oli jopa hyvää luettavaa, mikä on hyvin harvinaista Jippesin tai Miltonin sarjojen suhteen.

Johtosarja oli ehdottomasti tylsin koko lehdestä, sillä en Sudenpennuista kauheasti pidä. Tosin "Lorvimalla paras" on silti osuva nimi tälle sarjalle. Se norsu oli mielestäni ehdottomasti paras niistä eläimistä. Ohjaamossa oleva "mesikämmen" oli myös yksi hauskimmista. Pidin myös siitä kohdasta, kun se puuma oli syömässä sen mummelin leivonnaisia. (s.9) Olihan siinä vähän naurulla pidättelemistä. Johtosarja saa minulta numeroksi 8-.

Miltonin sarja "Pensiooni Ankka" oli kyllä johtosarjaakin parempi, vaikken Miltonista erityisesti pidäkään. Olikin sattuma, että juuri Roope-Setä sai sen lahjakortin. Oli Akulla pidättelemistä kiukullaan. Roope olikin kaukaa viisas, vaikka Aku yritti kaikin keinoin savustaa hänet ulos talosta. Lopuksi se Akun hullaantuminen nauratti kyllä hieman. Pensioonille antaisin numeroksiiii.. tättärää.. 9-.

Ja sitten mennäänkin viimeiseen sarjaan, jonka on taiteillut Daan Jippes. Oli siinä kyllä aika viisas karhu! Pidin oikein paljon, mutta jotkut liikkeet olivat epäaidoissa asennoissa. Lisäksi eihän mikään mesikämmen voi olla noin viisas! No, tämähän on tietenkin pelkkää fantasiaa. Se nyt on ainakin epäaitoa, että Roope voi hypätä kattoon asti. Olihan tässä sarjassa kuitenkin ideaa. Arvosana on siksi 8½.

Ja koko lehden kokonaisarvosana on kahdeksan, sillä siinä oli tosiaankin vain pelkkää Jippesiä ja Miltonia.

Vierailija

MInusta ihan hyvä akkari. Varsinkin eka jossa oli Barksin käsikirjoitus ja Jippesin piirrokset oli mainio.Kokonaisuudessaan hyvä akkari ja arvosana 9-

Vierailija

wierii kirjoitti:MInusta ihan hyvä akkari. Varsinkin eka jossa oli Barksin käsikirjoitus ja Jippesin piirrokset oli mainio.Kokonaisuudessaan hyvä akkari ja arvosana 9-

Siis eka tarina

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat