Oletteko lukeneet uusimman minitaskarin(5),ja jos ootte niin oliko se hyvä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

en ole....

Kommentit (15)

Vierailija

Pikkurottuska kirjoitti:Miten sen voi oikein lukea jos sitä ei ole vielä ilmestynyt?[/lainaus

Sanos muuta. Voisit odottaa, että se tulee suomeks.

Vierailija

Puhuva Koira kirjoitti:Takhu hyvä. Kyseistä julkaisua ei ole vielä ehtinyt ilmestyä. Se ilmestyy tämän vuoden joulukuussa joten kukaan ei taida olla vielä lukenut sitä.

Niinpä joulukuussa se vasta ilmestyy

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Takhu, ei ole ehkä järkevää tehdä aiheita jossa kysytään onko lukenut jotain, jos ei itse ole lukenut sitä. Suoraan sanottuna viittaan kintaalla tälle aiheelle. No, aiheeseen en ole lukenut minitaskaria numeroa viisi.

Koettakaahan nyt käyttää järkeä. Minari 5 ei ole ilmestynyt ja ei kukaan voi olla lukenut vielä sitä.:^)

Vierailija

Takhu, ei ole ehkä järkevää tehdä aiheita jossa kysytään onko lukenut jotain, jos ei itse ole lukenut sitä. Suoraan sanottuna viittaan kintaalla tälle aiheelle. No, aiheeseen en ole lukenut minitaskaria numeroa viisi.

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Takhu, ei ole ehkä järkevää tehdä aiheita jossa kysytään onko lukenut jotain, jos ei itse ole lukenut sitä. Suoraan sanottuna viittaan kintaalla tälle aiheelle. No, aiheeseen en ole lukenut minitaskaria numeroa viisi.

(No tässä tapauksessa suomeksi sitä viidettä ei ole vielä ilmestynyt,) mutta hyvähän se on kysyä onko se htvä, jos on kiikun kaakun ostaako vai ei.

Minulta on neljäs mini-taskari vielä hankkimatta.

Vierailija

93Hurtta93 kirjoitti:

(No tässä tapauksessa suomeksi sitä viidettä ei ole vielä ilmestynyt,) mutta hyvähän se on kysyä onko se htvä, jos on kiikun kaakun ostaako vai ei. <br />

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Takhu hyvä. Kyseistä julkaisua ei ole vielä ehtinyt ilmestyä. Se ilmestyy tämän vuoden joulukuussa joten kukaan ei taida olla vielä lukenut sitä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat