Roope Ankan elämä ja teot -alkuperäispainos

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla on just se ensimmäinen painos. Kuinka monella on se? Ja millä lailla se paranneltu versio on erilailen?? P.s: En oo varma onks tälläne keskustelu jo tehty...

Kommentit (15)

Vierailija

En ole ees katsonu arvelen kirjojeni olevan muita painoksia.

Sellanen erohan noissa painosnumeroissa on että jopa vuorosanoja voi olla muuteltu.

Toka2
Seuraa 
Liittynyt28.9.2008

Kurpitssa kirjoitti:

Toka2 kirjoitti:Miksi Roope Ankan elämä ja teot-kirjan alkuperäispainoksesta tehtiin "uusi painos"? En vähän ymmärrä sitä uudempaa painosta koska vanha painos on ihan hyvä vai onko kenelläkään selityksiä miksi vanhasta painoksesta tuli uusi versio.

<br />

Samaa ihmettelin minäkin..!

Oliko ihan tosi Kurpittsa että menit lainaamaan Minun viestiäni?

En suosittele vastaamista viestiini...

Toka2
Seuraa 
Liittynyt28.9.2008

Miksi Roope Ankan elämä ja teot-kirjan alkuperäispainoksesta tehtiin "uusi painos"? En vähän ymmärrä sitä uudempaa painosta koska vanha painos on ihan hyvä vai onko kenelläkään selityksiä miksi vanhasta painoksesta tuli uusi versio.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lainaus uudistetun painoksen esittelystä: Tämä uusintapainos alun perin vuonna 1997 ilmestyneestä kirjasta ilmestyy nyt upeasti uudelleen väritettynä. Myös toimituksellisten sivujen taittoa on uusittu.

Ja minulla ei ole tuota ensimmäistä painosta.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mulla ei ole sitä ekaa painosta mutta ku olin pyytämässä nimmaria Rosalta näin yhen tyypin jolla oli se niin kysyin että mitä eroo niillä on niin se sano että varitys on vanhan aikasempi, sitte siinä on pari erillaista sivua(lopussa siis on sellanen missä näkyy jotai roopen nuoruuden kuvia) sitte se takakannessa on erillainen kuva. Ai niin, kannen väri on ruskee ja siinä uudessa sininen.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Ei ole minulla ainakaan mutta olen lukenut alkuperäispainoksen kirjastossa. Pyydän joululahjaksi sitä uutta versiota.

Toka2
Seuraa 
Liittynyt28.9.2008

Eipä minullakaan ole alkuperäispainosta mutta näin sen kerran kakkosluokalla kirjastoautossa. Nyt kun olen 3a:lla ja joku on varmaan sen kirjan vienyt kirjastoon. P.S Olisi mahtavaa saada vanha painos!!!!!

Vierailija

Toka2 kirjoitti:Miksi Roope Ankan elämä ja teot-kirjan alkuperäispainoksesta tehtiin "uusi painos"? En vähän ymmärrä sitä uudempaa painosta koska vanha painos on ihan hyvä vai onko kenelläkään selityksiä miksi vanhasta painoksesta tuli uusi versio.

Samaa ihmettelin minäkin..!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat