Mitä tykkäätte Hannah Montanasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä tykkään ite siitä aivan kamalasti:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

En tykkää. Juoni on aika tylsä, joku likka on päivisin oma ittensä ja öisin joku random supertähti. En kyllä yhtään jaksoa ole kattonut, joten en voi tarkkaan sanoa, mutta vaikuttaa tylsältä.

Vierailija

Tosi loistava!!!Tosi hyvä ohjelma ja laulaja! Sain viime maanantaina Hannah Montanan levyn ja osaan yhden kappaleen jo aika hyvin. Sitten sulle Norsuruhtinas vain että ainakin musta se on ihan paras. Ehkä jos olet poika niin ymmärrän asian. Sehän on oikeastaan tytöillehän suunniteltu luulisin. Itse kun olen tyttö ja pidän Hannah Montanasta ihan hirveästi! :)

Vierailija

No kyllähän se nyt menee muiden joukossa, ei kuitenkaan oo mikään lempi ohjelma :) Siinä on näytelty liikaa.... : D

Vierailija

Hannah Montana on tosi hyvä, en ole katsonut alusta asti niitä jaksoja, mutta nykyään katson jokaisen. Paitsi tämän päiväistä en katsonut, koska minulla on se dvd:llä (jonka sain joululahjaksi) ja olen katsonut sen jo ainakin 12 kertaa. Koko ohjelma on tosi hauska, eikä vaan Miley/Hannah. Eikä se haittaa, vaikka se naurettu valmiiksi.

Vierailija

Ite en oo seurannu sarjaa,mutta serkkuni sanoi,että se on maailman paras ohjelma ikinä! :D :D :D :D :D Itse en ota kantaa. :o

Vierailija

Sit mun serkkuni käski kirjottaa siitä näin: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Hannah Montana on maailman paras ohjelma ikinä,eikä sen veroista ohjelmaa tule koskaan toista!!! :)Pidän eniten siitä Mileystä Hannah asussaan.Tiedättekö muuten mistä niitä Hannahin levyjä sais???Jos tiedätte,vastatkaa HETI!Sit jos tiedätte onko se Hannah Montana elokuva DVD:nä,niin vastatkaa HETI! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

(Minä antsa95 en ota edelleenkään kantaa :o)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat