Rakas Kissani kuoli pari kuukautta sitten... *nyyh*

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kissani kuoli auto-onnettomuudessa Lievestuoreella Laukaan kunnassa

hänen tiedot:

Nimi: Missu

Kutsumanimi: Miisu

Syntyi: 6.12.-1997

kuoli: 28.8.-2008

Tietoa: Ihana monivärinen Norjalainen metsäkissa joka tykkäsi nukkua ja syödä hän kaatuili leikillään välistä hän tykkäsi siitä

HÄNTÄ MUISTAEN: (julle--ankanpää200)voitte laittaa keskusteluun oman viestin ja kertoa viestiine profiili nimen

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Minä näin tapahtuman itse sen päälle ajettiin mutta hän ei kitunut se oli ainut hyvä asia se haudattiin meidän takapihalle vaahteran viereen ja olipa kivat synttärit silloin kun kissani kuoli 28.8 ja se haudattiin 30.8 sillon oli mun synttärit nyyh :(

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

MillaMagia8 kirjoitti:Rosa4tehwin, onko sinun aina pakko valittaa kaikesta??

Ei se valita, sinä valitat valittamisesta jota ei ole, kuulostaako sekavalta? Niin minustakin. Se Tehwini koittaa vaan takoa järkeä kaikkien kalloihin. Ei muuta.

Vierailija

Rosa4tehwin, onko sinun aina pakko valittaa kaikesta?? Niin, ja kyllä aika kamalaa on, kun lemmikki kuolee :'( Onneksi minun kissalleni ei ole vielä käynyt niin.

Vierailija

joo samat sanat Sami-96 kanssa.

Mutta olen samaa mieltä Rosa4thewin:nin kanssa.

Otan osaa kuolleen kissan johdosta.

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

MillaMagia8 kirjoitti:

Rosa4tehwin, onko sinun aina pakko valittaa kaikesta??

Pitäisihän nyt jo tyhmänkin tajuta, että valitan vain ASIASTA!

Olisko siinä järkeä, jos jokaisesta pienemmästäkin vastoinkäymisestä tehtäisiin nillitystopicci?!? NO EI VARMASTI!!!

Ymmärtäkää nyt FOORUMIN IDEA, joka tuntuu olevan joku hirviö, jota pitää karttaa.

MUUTAMA, LAAJA TOPIC!__EI__ montaa pientä muutaman sanan topiccia!

Auta armias, jos minulla olisikin oikeudet poistaa turhat topicit. Voisitte uskoa, että ei ihan muutamalla poistolla selvittäisi...

Ja jos joku tulee siitäkin vielä nillittämään, että mikä oikeus minulla on tuomita, mikä on turha topic ja mikä ei. Niin sanonpahan vaan, että yli seitsemän vuoden netissä liikkumisen kokemus on kyllä aika painava peruste.

Ja erään toisen foorumin adminina tiedän kyllä, mitkä joutavat suoraan poistoon ja mitkä eivät!

Herranjestas! Teillä on aivot, käyttäkää niitä!

Vierailija

No, älkää turhaan kiusatko Rosa4Tehwiniä! Vaikka hän ehkä arvosteleekin turhan usein muiden "käytöstä" niin hän tarkoittaa vaan hyvää. Joten älkää ajatelko negatiivisesti. :)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Otto Ankka-94 kirjoitti:No, älkää turhaan kiusatko Rosa4Tehwiniä! Vaikka hän ehkä arvosteleekin turhan usein muiden "käytöstä" niin hän tarkoittaa vaan hyvää. Joten älkää ajatelko negatiivisesti. :)

Naah, vaikka tuota ei kyllä voi vielä millään kiusaamiseksi laskea, niin kiitos silti.

Mutta, itse asiassa haluaisin teiltä arvostelijoiltani eds jotain perustetta väitteillenne. Pystyisittekö edes sellaiseen taidonnäytteeseen? Väite ilman perusteluja kun sattuu olemaan yhtä tyhjän kanssa. Eli nyt perusteluja kehiin, että saadaan joku tolkku tähän hommaan!

Ja miksei aiheesta voisi kehkeytyä isompaakin väittelyä, jos kukaan nyt ylipäätään saa mitään perusteluja aikaiseksi. Väittely on kivaa ^^

Eli noniin, Aleksi ja Taikisfani, kun kerran aloititte, niin viekää nyt hommanne edes kunnialla loppuun ja koittakaa perustella nuo kantanne. Tietenkin haluan, että tulee kritiikkiä, vaikka tähän mennessä sen uskottavuus ei olekaan päätä huimannut... Antaas tulla vaan, en minä mistään foorumiviesteistä loukkaannu xD

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Taikisfani kirjoitti:Lisäksi omistan tämän viestin myös Af1:selle.

No, voi kiitos : D

Tehwin, ne ei jummarra kun se on erilaista nalkutusta kuin Wondylla.. ;)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen Tehwinin kanssa täysin samaa mieltä tässä asiassa. Ja aina "valittaminen" ei ole valittamista. Nyt ei ainakaan. Mielestäni Tehwin opettaa, eikä valita. Totta kai haluttaisiin pitää turhat topicit poissa, ainakin vähissä. Voisi olla vaikka yksi topic, jossa keskusteltaisiin surullisista asioista. Tai vaikka tämänkin olisi voinut kertoa siihen Lemmikit-keskusteluun.

Tässäkin samaa mieltä. Sinä, Rosa4Tehwin, sopisit modeksi mainiosti. Ymmärtäisit kyllä ainakin, mitkä keskustelut ovat turhia. Tosiaan tällä foorumilla on todella paljon turhia keskusteluja. Vaan, välillä turhat keskustelut voivat olla kivojakin. Yleensä ei. Varmaankin puolet keskusteluist olisi poistamiseen soveltuvia. Varsinkin kaikki Kultarytäys-keskustelut voisi poistaa heti, ellei niitä sitten ole jo poistettu.

Tosiaan toisilla foormeilla on ihan erilainen kirjoitustaso. Vaan on väkikin vähän vanhempaa. Tällä foorumilla ei minultakaan yleensä onnistu pitkät viestit. Aiheet ovat suht. usein ihan kivoja, mutta myöskään niihin ei usein keksi sanottavaa kovinkaan paljoa. Toki lyhytkin mielipide on usein jo ihan riittävä.

Asiaan. On ikävää, jos kissa kuolee, mutta ei siitä todellakaan omaa topiccia tarvitse tehdä. Itselläni ei ole ollut ikinä lemmikkiä, eli en siis ihan tarkkaan tilannetta tiedä. Kuitenkaan ei siis olisi tarvinnut tätä tehdä.

Vierailija

Oi hitsi, nytpä sattui oikein mahtava aihe käsiini, jonka asiallisuutta en ole ennen älynnytkään, olempa minä tyhmä! ... :^/ (Sarkasimia jos ette jo älynneet).

Ja nyt vitsailut sikseen. Olen samaa mieltä kuin Akuhulla ja Tehwinkin. Miksi tehdä tälläistä topiccia, kun tämän olisi ihan mallikkaasti änkeä vaikka siihen "lemmikit" topicciin, koska tämä kumminkin liittyy juuri siihen auheeseen.

Tämän topicin aloittaja kirjoitti:Minä saan ihan ite päättä mistä keskustelun teen ETTÄ NIIN!!!

Tuossa asiassa olet täysin oikeassa, mutta kuitenkin pitäisi tajuta, mistä, milloin ja mihin topicin kasaa. Ei luulisi kenenkään tekevän aihetta jostakin isomummon varpaankynnestä lohjenneesta palasta...

Aleksi Mac Ankkahullu 010898 kirjoitti:Rosa4tehwin ei pidä näköjään kissoista... Hän inhoaa niitä!

Ajatteletko tosiaan näin, jos Tehwini kertoo miksi tämä topikki on asiaton? Se ei liity millään lailla hänen tykkäämiseen...

mikkomekaanikko kirjoitti::´´´´´(

No justiinsa, tässäpä mainio viesti perusteluineen. (Sarkasmia...)

Toivottavasti ei kovasti kirjoitusvirheitä olisi... :^/

Vierailija

En haluaisi tehdä tästä kovin suurta juttua mutta sanonpa kuitenkin että mun ope kuoli la 18.10.08. Ja siitä varsinaisesta aiheesta että se kissan kuolema on surullista (mulla itellä ei oo lemmikkejä että lemmikeistä ei oo kokemusta).

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat