Olipa kerran - sarja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kenellä on legendaarisen Albert Barillen luoman Olipa kerran - sarjan DVD - bokseja? Meillä on omana Olipa kerran Avaruus, Keksijät ja Amerikka. Haluaisin omaksi Olipa kerran Elämän. Parasta sarjassa on musiikki. Taustamusiikki on aivan mahtavaa! Olen katsonut Avaruus - DVD:n itse läpi varmaan 3 - 4 kertaa, osaksi musiikin takia. Klassista musiikkia on ihana kuunnella muutenkin hyvin piirretyssä sarjassa. Kertokaa omia mielipiteitänne.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Meillä on tuolla hyllyssä: olipa kerran ihminen, -elämä ja -löytöretket. Minusta tuo olipa kerran ihminen on paras... : ) Nuo noissa olevat musiikit jää aina ketselun jälkeen soimaan päähän, se on ärsyttävää, mutta kivoja nuo on aina välillä...

Vierailija

Aina keväisin ala-asteella ku koulu oli loppumaisillaan, me katteltiin just noita videoita... Alko pikkuhiljaa ärsyttää... Mut kyl ne ihan hyviä on, hahmot on iha hauskoja xD

Vierailija

Kurpitssa kirjoitti:Aina keväisin ala-asteella ku koulu oli loppumaisillaan, me katteltiin just noita videoita... Alko pikkuhiljaa ärsyttää... Mut kyl ne ihan hyviä on, hahmot on iha hauskoja xD

Voih, en tajua! Olen itse aivan hulluna niihin! No, se oli minun mielipiteeni. Ei kaikkien ole pakko niihin hulluna olla.

Vierailija

Ilo jotain kirjoitti:Ei kaikkien ole pakko niihin hulluna olla.

En minäkään ole, mutta katson niitä joskus... Yleensä silloin kun pikkuveli on niitä alkanut katsoa, niin minäkin siihen jumitun... : )

Vierailija

Minä keräilen niitä. Meillä on ihminen, avaruus, elämä, amerikka, keksijät ja löytöretket.

Odottelen uusinta, planeetta Maata. :)

Vierailija

Meiltä löytyy melkeen ne kaikki. Olipa kerran Avaruus on ainut mikää enää puuttuuu:D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

No tottakia on! :) Sarjahan oli legenda heti syntyessään. Iskäkin on kattonnut niitä pienenä. Kolme ensimmäistä ovat parhaita. Siis Ihminen, avaruus ja elämä ovat parhaita. Noista meillä ei ole muita kuin ensimmäinen. Sittten on Olipa kerran Amerikka. Tämä uusin, Olipa kerran planeetta maa, on surkea. En tykkää yhtään. Mutta on se vaan hienoa, että tuollainen sarja on keksitty. :]

-Mefisto, jo vuodesta 08-

Poppi
Seuraa 
Liittynyt28.4.2009

Lainaus:
Re: Re: Olipa kerran - sarja

Nöösi - 13.02.10 02:22 (ID 464513) Meiltä löytyy melkeen ne kaikki. Olipa kerran Avaruus on ainut mikää enää puuttuuu:D *Nöösi, nauru naamalla*

Sama minulla. Vain Avaruus puuttuu. Minulla on omana kaikki muut.

=Poppi10=

Vierailija

Minulla ei ole yhtään "Olipa kerran" DVD:tä, mutta olen katsonut niitä telkkarista. Haluaisin Olipa kerran elämä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat