Kirjamessut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko käyneet tai aiotteko käydä kirjamessuilla?

Oliko siellä kivaa ja mitä ostitte?

p.s. Itse kävin siellä tänään ja ostin akkareita 39€ hinnoilla mutta rahaa paloi yhteensä noin 90€.

Sivut

Kommentit (32)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Nyyyyh! Oli tarkoitus laittaa eno asialle kirjamessuille, mutta kaikista vuoden viikonlopuista juuri NYT se oli barceloonassa!!! Arvatka harmittaako vietävästi!!!!???? :@:@:@ Nyt jäi Tk:t saamatta kirjamessuilta!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

harmi että minä en pääse sinne ei kyl oo rahaakaa ees euroo ku käytin kaikki rahat kun viime kerral kun kävin kirpputoreil ostin silloo 15 taskarii ja 4 roope-setää noist taskareistki 3 oli tupla taskareita

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Enpä valitettavasti (Lue: Aaaaaaarrgghh! Aaaaaaarrgghh! En pääse sinne!!) ole menossa sinne.

Harmi kun et pääse messuille Salwer :(:(:( asutko niin kaukana?

Vierailija

juu kävin tänään hakemas taskukirjoja ja lannistumattoman laivurin nimmareilla. yhteensä tais viitisenkymppii mennä. ja huomenna äiti(toivottavasti) tuo lisää.

Vierailija

Juu, kävin siellä heti aamusta 10 ja 12.30 välillä. Oli hieno kokemus omasta mielesstäni, koska olin ekaa kertaa kirjamessuilla. Ostin Lannistumaton laivuri kirjan ja sain Miltonin ja Jippesin nimmarit siihen kirjaan. Sitä ennen kävin kuuntelemassa niiden haastattelun. Ostin myös 10 taskaria ja pari muuta kovakantista kirjaa.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En aio mennä koska hankin Jippesin ja Miltonin nimmarit eilen suomalaisesta. Sain muuten kuvatkin. Olin siellä kolmantena, siellä oli jotai tyypejä mua ennen jotka oli odottanu jotai kolme tuntii. Mä tulin kaks tuntii aikasemmin.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Mä meen sinne lauantaina, ja tarkoitus oli tulla heti kun avautuu, ja tapaamaan Jippesiä ja Miltonia ja pyytämään nimmaria. Ja sit aion ostaa jonkin verran akkareita jos löydän jotain kiinnostavaa.

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:No kappas kappas Mattiii, minä ainakin tulen sinne vähän kymmenen jälkeen tai sitten klo 11:30 eli saattaa olla että näemme siellä vaikemme tunnekkaan toisiamme.

Anteeksi siis tunne sillä tavalla että olisimme nähneet toisemme.

Vierailija

No kappas kappas Mattiii, minä ainakin tulen sinne vähän kymmenen jälkeen tai sitten klo 11:30 eli saattaa olla että näemme siellä vaikemme tunnekkaan toisiamme.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat