Taru Sormusten herrasta elokuvat .

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sanokaa vapaasti mielipiteenne tästä sarjasta.Minusta ne ovat hyviä.

Kommentit (8)

Vierailija

Oon nähny kaikki, mutta ne ei oo oikeen mun makuun. Ihan katsottavia silti, paras niistä on Kuninkaan paluu.

Vierailija

Se on hienoimpia elokuva ja kirjasarjoja. Nyt on suunnitteilla elokuva "Hobitti" joka tapahtuu ennen Tarua Sormusten herrasta.

Vierailija

Minusta kaikki kolme ovat mahtavia, mutta minua häiritsee kun Sam ja Frodo sanovat koko ajan toisilleen "Voi rakas Sam" tai "Rakas Frodo-herra". Enkä muutenkaan hirveästi pidä heistä kahdesta. Aragorn, Legolas ja Gimli ovat parhaat tyypit eikä Gandalfisakaan mitään valittamista ole. Boromirista ja Boromirin ja Faramirin isästä en tykännyt yhtään. Faramir oli heistä kolmesta ainut järkevä tyyppi. Merri ja Pippin ovat hauskoja ja tuovat mieleeni Fred ja George Weaslyt. Itse asiassa Rowling otti Merristä ja Pippinistä esikuvan Fredille ja Georgelle.¨

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

minä en oikein pitänyt hobiteista vaan samastuin heti kovia kokeneeseen salaperäiseen aragorniin.

merri pippin ovat hauskoja,mutta frodo on liian vakava.paras leffa oli kolmonen.

kirjat ovat paljon parempia ja suosittelen niitä kaikille.en kyllä hirveästi välittänyt trigologian

lopusta,missä frodo,gandalf ja bilbo lähtivät satamiin.se oli liian dramaattista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat