Oletko oikea- ,vasen- vai molempikätinen ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen oikeakätinen.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Oikeakätinen olen. Vasemmalla menee kyllä pallonheitto tms. mutta teen sitä ihan vaan treenin vuoksi. Haluaisin oppia kirjoittamaan vasurilla mutta tulos tähän asti = harakanvarpaita :D

Vierailija

Olen oikeakätinen. Vasemalla kädellä kirjoittaminenkin onnistuu mutta oikealla menee nopeammin, ja siitä saa paremmin selvää. Palloa voin potkia kummalla vaan jalalla (jos sen tähän saa lisätä). Sählyssä ja muissa lajeissa jossa mailan suunalla on väliä niin minulla ei ole väliä kumpaan suntaan se on taivutettu, mieluiten haluaisin suoran lavan (kenties vähän sekavaa?). Välillä kyllä tuntuu että vasen on vahvempi, mutta kyllä se oikea kumminki taitaa olla vahvempi. (:

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No Oikea/Molempikätinen... Puhelimeen puhun vasemmalla, kirjotan oikealla, sakset menee vasempaan... Meiän perheessä on 1 oikeekätinen, 2 vasempikätistä, ja 2 molempikätistä. Iskäni on toinen molempikätinen. jaa niin, olen yrittänyt piirtää vasemmalla, mutta tuli vähän huonot tulokset. Toisaalta, osaan kirjottaa vasemmalla... joten vaikee sanoo, oonko vasen, vaiko oikeakätinen, joten ajattelisin, että olisin molempikätinen.

Vierailija

Oikeakätinen, mutta vasentakättä on aina kiva harjoittaa vaikka ei siitä useimmiten mitään sitte tulekkaan.

Vierailija

Molempikätinen kai osaa tehdä asioita vasemmalla siinä missä oikeallakin esim.pelata sulkapalloa mutta melkein kaikki onnistuuj paremmin oikealla

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat