Missä olette matkustelleet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, eli missä olette matkustelleet? Minä olen Englannissa, Espanjassa, Venäjässä, Kiinassa, Japanissa, Kanadassa, Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Tanskassa ja Irlannissa. Hehheh, en ainakaan ole mikään kotihiiri :D

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Olen käynyt Irlannissa Ruotsissa (12 kertaa) Italiassa Englannissa ja Itävallassa (2 kertaa) ja Saksassa. Ja joka loma kiertelen Suomea. Ei voi minuakaan sanoa kotihiireksi! :)

Vierailija

Olen käynyt 2 kertaa Norjassa, kerran Ranskassa ja kerran Espanjassa. Olen myös käynyt kahdesti Saksassa lentokentällä, Frankfurtissa ja Müncheninssä, mutta ei sitä voi oikein laskea.

Vierailija

Ulkomaat: Bulgaria, teneriffa, lanzarote, ruotsi, viro ja nyt olisi tarjoitus lähteä Gran Kanarialle joko joulun jälkeen tai sitten hiihtolomalla!

Kotimaa: Lappi(mooonta kertaa ja taas lähetään tänäkin vuonna), Itä-suomi(kaksi kertaa), Pohjanmaa, Keski-suomi ja etelä-suomessa... Oliko vielä muu paikka :/ Eipä kai :) Eipä voi minuakaan kotihiireksi sanoa, kun joka vuosi ollaan ulkomailla ja kotimaassa miltein joka loma mennään jonnekkin :D

Vierailija

Olen käynyt Ruotsissa (4 kertaa) Espanjassa Kreikassa (2 kertaa ja on

jo suunnitteilla 3 matka) ja Portugalissa.

Vierailija

Oiskohan tämä topic jo 3. tästä aiheesta...

Huoh, välillä saman kirjoittaminen alkaa tylsistyttää. Kotimaassa olen suurinpiirtein kiertänyt koko Suomen, Ivalosta Helsinkiin asti, tällä hetkellä täällä Turun mailla, sukuloimassa...

Ulkomaista olen käynyt ainakin: Ruotsissa, Virossa, Espanjassa, Ranskassa, Italiassa, Egyptissä, Australiassa, U.S.Assa, Hollannissa, Sveitsissä, Japanissa, Kiinassa ja muutaamassa muussa joka saattui unohtua... Joka kesä jonnekkin, joskus talvisinkin lähetään, tai hiihtolomalla tai sellasella... Menemme luultavasti Joulukuussa Intiaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat