Keksi edellinen!

Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Eli keksi edellinen kirjoittaja. Ei saa käyttää jo kirjoitettuja juttuja samasta henkilöstä!

Esim. "tyyppi-1 kirjoittaa: Af1: nimi, ikä, yleistietoa, ulkonäkö...

tyyppi-2 kirjoittaa: tyyppi-1: nimi, ikä, y-tieto, ulkonäkö..."

Alkakaahan kirjoitella!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Frodo95 kirjoitti:HIM-fani, on tyttö, noin 11-13vuotias, varmaankin vaaleahiuksinen. Siniset silmät. Pitää urheilusta. On varmaan joku 150 cm pitkä, painoa en lähde veikkaamaan. Oli ainakin Lady GaGa ja My Chemical Romance-fani.

Aika hyvin!! Olen 11-13 vuotias tyttö, olen blondi, sini-harmaat silmät, pidän urheilusta, olen 150,½ senttiä pitkä, musiikki-makuuni kuuluu GaGa, Katy Perry, MCR, ja jossain määrin Paramore!!

Vierailija

Sorge tuplapostaus! Mut 176-671 rosvokopla on varmaan joku 14v. poika, ruskeat hiukset, vihreät silmät,ei pidä kauheasti urheilusta, n.170cm.

Vierailija

Tapsa 10 vuotias poika, oikeakätinen, tykkää piirtää, ruskeat silmät ja hiukset hyvä äikässä. Lempi bändi Kotiteollisuus.

Vierailija

HIM-fani, on tyttö, noin 11-13vuotias, varmaankin vaaleahiuksinen. Siniset silmät. Pitää urheilusta. On varmaan joku 150 cm pitkä, painoa en lähde veikkaamaan. Oli ainakin Lady GaGa ja My Chemical Romance-fani.

Vierailija

Sheila111: Noin 13,5 vuoden ikäinen tyttö, suht laiha ja noin 160 senttiä pitkä. Pitää koirista ja käyttää aina punaisia hiuspompuloita.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

P.J. Petkunterä kirjoitti:16v tyttö, 166cm, silmät harmaansiniset, tykkäät musasta. :)

10v poika, 140cm pitkä, vaaleat, lyhyehköt hiukset ja siniset silmät. Lempivärejäsi on musta, sininen ja vihreä. Pidät rumpujen soitosta ja papukaijoista. Asut Pihtiputaalla.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

sheila111 kirjoitti:noin 12v,poika,pitkä ja laiha.

Väärin. 10,6v, tyttö, lyhyt ja laiha (olen vaan 151cm). Tuossa oli siis oikeat tiedot.. eikä tätä näin kuulunut tehdä.. ihan sama..

Puhuva koira on: Tytti Pitkäjoki, 13v, tykkää piirtämisestä, Aku Ankassa lempihahmo on Puhuva koira. Asuu Seinäjoella ja tykkää Iskelmästä ja muusta mukavasta musiikista. Tummat, pitkät hiukset, lapaluuhun asti, vähän kiharat. Siniset silmät, 162cm pitkä. Oikeakätinen tyttö.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

!kan_man! kirjoitti:Puhuva Koira: Noin 12v. poika, ei hirveän pitkä, on aika hyvä koulussa ja tykkää matikasta.... (6)

!kan_man!: Mia Yli-Korpela, 9v tyttö, tykkää kissoista. 130cm pitkä, vaaleahiuksinen. Vihreän siniset silmät. Pitää lukemisesta, keskiverto koulussa. Yksi lemmikki, harmaa kissanpentu, turkooseine silmineen. Lempivärejä on sininen, vaaleanpunainen ja vihreä.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Af1 On: 16 vuotias tyttö. 151cm pitkä ja 49 kiloa. Vaaleat, lyhyet hiukset. Siniset silmät. Asuu Rovaniemessä. Oikeakätinen. Tykkää piirtämisestä, ja onkin aika hyvä siinä!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Tapsa99 kirjoitti:Af1 On: 16 vuotias tyttö. 151cm pitkä ja 49 kiloa. Vaaleat, lyhyet hiukset. Siniset silmät. Asuu Rovaniemessä. Oikeakätinen. Tykkää piirtämisestä, ja onkin aika hyvä siinä!

(10,6v tyttö, 151cm, 28kg, tummat, pitkät kiharat, tummat silmät, asun K.........ä, vasen/molempikätinen, tykkään piirtämisestä ja olen ihan hyvä)

Tapsa: Tapio Koski-Aho 8v poika, 130cm, tummat, lyhyet hiukset. Tykkää kissoista ja omistaa yhden valkoisen kisun. Pitää lukemisesta ja on hyvä koulussa. Asuu Kuopiossa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat