Kuka Ankkalinnan asukkaista olet -testi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, tarkoitus olisi siis testata, kuka Ankkalinnan asukkaista olet. Se ei tietenkään toimi niin, että jokaiseen kysymykseen olisi jokaista henkilöä kuvaava vastaus, vaan niin, että laitetaan kaksi-kolme henkilöä, joita kuvaavia vastauksia on. Kaikki kysymukset perustuvat ankka-tarinoissa tapahtuneisiin juttuihin, tai muuten yleiseen ankkatietoon. Ensimmäisenä testinä on pojille Tupu-Hupu-Lupu -testi, ja tytöille Leenu-Liinu-Tiinu -testi. Voitte myös pyytää minua tekemään testin joistakin muista hahmoista, esim. Aku vai Mikki-testi. Toivottavasti ymmärsitte, mutta vaikka ette, niin tehkää testi jos kiinnostaa.(Kysyäkin voi.)

Pojille(Tupu, Hupu vai Lupu):

1.Paras väri näistä kolmesta on:

a) Sininen

b) Vihreä

c) Punainen

2.Olen...

a) Johtohahmo, joka aloittaa asioiden tekemisen heti, ja muut seuraavat perässä.

b)"Normaali", en mielelläni aloita asioita, mutta en minä sitä kaihdakaan.

c)Mietteliäs, viisas.

3.Pidän näistä kolmesta eniten...

a)Skeittauksesta

b)Mäkiautoilusta

c)Surffauksesta

4.Paras näistä kolmesta jääkiekkoilijasta on...

a)Ville Peltonen

b)Saku Koivu

c)Jere Lehtinen

5.Jalkapallossa osaan parhaiten...

a)Harhautella

b)Olla maalivahtina

c)Laukaista

Siinä nyt oli tuo poikien testi. Tyttöjen testin voin tehdä, jos joku kertoo, millainen kampaus kullakin on... Jos sait eniten a)-vastauksia, olet Tupu, jos b) niin Hupu, ja jos c), niin Lupu. Minä olin Hupu.

Sivut

Kommentit (65)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

-Katajasydän- kirjoitti:Niin, tarkoitus olisi siis testata, kuka Ankkalinnan asukkaista olet. Se ei tietenkään toimi niin, että jokaiseen kysymykseen olisi jokaista henkilöä kuvaava vastaus, vaan niin, että laitetaan kaksi-kolme henkilöä, joita kuvaavia vastauksia on. Kaikki kysymukset perustuvat ankka-tarinoissa tapahtuneisiin juttuihin, tai muuten yleiseen ankkatietoon. Ensimmäisenä testinä on pojille Tupu-Hupu-Lupu -testi, ja tytöille Leenu-Liinu-Tiinu -testi. Voitte myös pyytää minua tekemään testin joistakin muista hahmoista, esim. Aku vai Mikki-testi. Toivottavasti ymmärsitte, mutta vaikka ette, niin tehkää testi jos kiinnostaa.(Kysyäkin voi.)<br />

<br />

Pojille(Tupu, Hupu vai Lupu): <br />

1.Paras väri näistä kolmesta on:<br />

a) Sininen<br />

b) Vihreä<br />

c) Punainen <br />

<br />

2.Olen...<br />

a) Johtohahmo, joka aloittaa asioiden tekemisen heti, ja muut seuraavat perässä.<br />

b)"Normaali", en mielelläni aloita asioita, mutta en minä sitä kaihdakaan.<br />

c)Mietteliäs, viisas.<br />

<br />

3.Pidän näistä kolmesta eniten...<br />

a)Skeittauksesta<br />

b)Mäkiautoilusta<br />

c)Surffauksesta<br />

<br />

4.Paras näistä kolmesta jääkiekkoilijasta on...<br />

a)Ville Peltonen<br />

b)Saku Koivu<br />

c)Jere Lehtinen<br />

<br />

5.Jalkapallossa osaan parhaiten...<br />

a)Harhautella<br />

b)Olla maalivahtina<br />

c)Laukaista<br />

<br />

Siinä nyt oli tuo poikien testi. Tyttöjen testin voin tehdä, jos joku kertoo, millainen kampaus kullakin on... Jos sait eniten a)-vastauksia, olet Tupu, jos b) niin Hupu, ja jos c), niin Lupu. Minä olin Hupu.

1.a

2.b

3.?

4.?

5.b

Siis Hupu!

Vierailija

Nakki2 kirjoitti:1: A<br />

2: A<br />

3: C<br />

4: C<br />

5: C

Eli olen ensimmäinen Lupu tässä keskustelussa.

Vierailija

En ole poika mutta pidän noista aika monesta.;D Eli se on vähän kuin tyttöjen JA poikien testi; (rakastan jääkiekkoa ja skeittausta;D)

1.B

2.A

3.A

4.A

5.B

Näyttäisin olevan Tupu.;D

Vierailija

Aleksi MacAnkkahullu 010898, sinulla on pieni kirjoitusvirhe, sillä sinulla on eniten B kirjaimia, eli olet Hupu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat