Miten kiinnostuitte Akkarista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse luin sattumalta yhden numeron mökillä, ja kysyin *********** onko niitä lisää. Sitten hän sanoi että sänkyni yläpuolella on kaikki akkarit vuodesta 1973. Ja johan aloin lukemaan!

Kommentit (14)

Vierailija

Itse en muista kun aloin Akkaria niin nuorena lukemaan, joskus 4 vuotiaana.

Olen tällähetkellä Jämijärven hiihtoputken kahvilassa. Ollaan täällä lomalla, sunnuntaina takaisin. En hirveästi ehdi täällä käymään. Olisipa läppäri!:D

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

tarzan, älä nosta näitä pohjalla olevia __turhia__ aiheita ylös, sillä ne tukkivat koko foorumin. Äläkä etenkään tee sitä tuonkaltaisilla erittäin lyhyillä viesteillä. Tämäkin LUKKOON!!!

-???

Vierailija

Veljeni lukivat Akkareita ja sitten pyysin saada lukea yhden lehdistä kun minulla oli tylsää. Sitten vain innostuin/kiinostuin ja aloin lukea joka viikko uusimman lehden. Ja luen niitä vanhojakin.=D

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

No siis... Tuota noinniin.. Varmaan pitkähkö juttu tulossa.. No nyttten kuitenkin asiaan!

Eli: Kun olin (olisikos ollut syksy vai kevät.. No saa nyt luvan olla syksy) 6 vuotias, pian täyttämässä 7 v. oli tylsää, ja isukki oli kun olikin tilannut jostakin kumman syystä Aku Ankka-lehden. (jo n.300 merkkiä, ja vasta tässä kohtaan) Noo.. Olin kyllä "vannonut" että "Minähän en koske noihin lehtiin!" Mutta kun kerran niin tylsää oli, niin olihan sitä sitten aikansa kuluksi luettava yksi numero (kun kerran ketään kotona ei ollut) Ja sitten luin toisen, ja kolmanne, ja neljännen, ja sitten soitin isälleni, ja sanoin: "Et sitte sinäkään fiksu ja filmaattinen mies ole tajunnut tilata sitä Aku Ankkaa kauemmin kun nytte kaikki on luettu! (että perskutarallaa...)"

Ja asian ydinhän selvisi tuossa ja, että luullakseni monet tajuavat nyt tuon selityksen. Kiitokseni ajastanne. :)

Vierailija

Lainaus:
Re: Miten kiinnostuitte Akkarista?

riikka99 - 13.04.10 05:10 (ID 506255)

No siis... Tuota noinniin.. Varmaan pitkähkö juttu tulossa.. No nyttten kuitenkin asiaan!

Eli: Kun olin (olisikos ollut syksy vai kevät.. No saa nyt luvan olla syksy) 6 vuotias, pian täyttämässä 7 v. oli tylsää, ja isukki oli kun olikin tilannut jostakin kumman syystä Aku Ankka-lehden. (jo n.300 merkkiä, ja vasta tässä kohtaan) Noo.. Olin kyllä "vannonut" että "Minähän en koske noihin lehtiin!" Mutta kun kerran niin tylsää oli, niin olihan sitä sitten aikansa kuluksi luettava yksi numero (kun kerran ketään kotona ei ollut) Ja sitten luin toisen, ja kolmanne, ja neljännen, ja sitten soitin isälleni, ja sanoin: "Et sitte sinäkään fiksu ja filmaattinen mies ole tajunnut tilata sitä Aku Ankkaa kauemmin kun nytte kaikki on luettu! (että perskutarallaa...)"

Ja asian ydinhän selvisi tuossa ja, että luullakseni monet tajuavat nyt tuon selityksen. Kiitokseni ajastanne. :)

Minulla oli aikas ei tavalla. Minun kummallekkin mummulle on tullut Aku Ankka ja aloin siellä lukemaan niitä ja tykkäsin niistä heti. Ennen kuin opin lukemaan katsoin vain kuvat. Sitten myöhemmin isäni sanoi, että heti kun opit lukemaan meille tilataan Aku Ankka. No siinähän rupesi tulla kiire, kun opettelin lukemaan. No, melkein heti seuraavana päivänä siittä kun opin lukemaan, oli keittiönpöydällä Aku Ankka. No, tässä tarina lyhyesti kerrottuna.

ykkösankisti: Älä matki akumies yykaakolmosta tri £uromie$!!! Itte en muista millon alotin akkarin

Mitä tarkoitat tällä??

:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat