Asutko kerrostalossa, rivitalossa, omakotitalosssa vain paritalossa?

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Otsikosta siis löytyy kysymys johon haetaan vastausta. Itse asustelen kerrostalossa, mutta haluaisin asua omakotitalossa (kukapa ei?).

Sivut

Kommentit (135)

Vierailija

wierii kirjoitti:Asuin ennen kerrostalossa josta muutimme kun 3 vuotta.

Korjaisin tuota vielä sillä että asummehan me vieläkin kerrostalossa talo vain vaihtui.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Otsikosta siis löytyy kysymys johon haetaan vastausta. Itse asustelen kerrostalossa, mutta haluaisin asua omakotitalossa (kukapa ei?).

minä asun maalla omakotitalossa mutta meidän perhe ei omista mitään maatilaa asutaan niin että heti takapihalla on järvi nimeltä Keplakko

Vierailija

Asun punaisessa omakotitalossa. Olen asunut täällä aina ja en haluaisi muuttaa minnekään. Meillä on (aika) iso piha . Talomme on kesällä tosi kaunis kun se on melkein täynnä kukkia. Meillä on semmonen pieni metsä ihan naapurissa. Sekin on tosi kiva ja olenkin kesällä siellä paljon. Se on sellanen metsä että siellä on todella paljon lintuja, kukkia ja kaikenlaisia marjoja. Asumme lähellä rantaa ja hauska juttu sekin on. Talvella hiihdämme ja luistelemme siellä. Kesällä käymme uimassa. Kaveritkin asuu lähellä (melkein kaikki) ja kävelenkin niiden kanssa kouluun. eli talomme on hyvällä paikalla ja kiva taloksi.

Vierailija

Asun kerrostalossa ja lähimmälle kaverille (asuu samassa talossa)on matkaa 3-5m.Toka lähimmälle 8m ja kolmannes lähimmälle 10m.Neljännelle matkaa on 20m ja viides lähimmälle 22m.Sitten kaikkein kaukaisempien kavereiden luo on jotain 0,8-1km.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Omakotitalossa mäen päällä korkeimalla olen asunut aina ja vielä samassa talossa. Kyllähän tässä on paljon pihaa hoidettavana, mutta on ainakin tilaa tehdä jotakin. Minusta on parempi asua omakotitalossa kun kukaan ei ole häiritsemässä heti aamusta kun haluaisi nukkua pitkään. Tässä talossa vietän varmaan aikani aina sinne 18 vuoteen asti eikä se minua haittaa ollenkaan.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat