Viimeisin Ankkahankintasi.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tein taas tällasen keskustelun ku en viittiny ruveta kaivelemaan muita tuolta arkistoista. Mä ostin tänään teemataskari 3 hattutemppu 1€, taskari 101 1€, taskari 102 1€, satasivuiset 1 1,20€ sekä pari lehteä hintaan 20snt/kpl. Mikä on teidän viimeisin ankkahankintanne?

Sivut

Kommentit (18)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Uusimmat hankinnat tuli hetki sitten ostettua. Eli Aku Ankan taskukirjan numerot 345 ja 346. Käväisin eri kaupoista hakemassa, ettei myyjä ihmettele... ;) 12 euroa meni...

Vierailija

Viimeksi ostin 13 Taskukirjaa ja yhden Roope Setä-Lehden.

Aion ostaa Aikakone 8:in Torstaina Kaupasta, mutta jos voitan Viikon Vieras Kilpailun niin sitten en osta sitä, vaan Satasivuiset 14- Sarjisalbumin.

Vierailija

wierii kirjoitti:Viimeisimmät hankintani ovat messuilta. Ne ovat 4 taskaria 2 teemaa ne oli siis 1,50€ kpl. Ja sit Carl Barksin Joulu 30€

Mitä teemataskareita ne oli?

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tänään me käytiin kaupassa ja meille ostettiin uusin Akkari. Meille nääs ei enää tilata Akkaria, meille enää ostetaan irtonumeroita. :(:( :@ :@ :@

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Tänään me käytiin kaupassa ja meille ostettiin uusin Akkari. Meille nääs ei enää tilata Akkaria, meille enää ostetaan irtonumeroita. :(:( :@ :@ :@

Voi harmi! Äitini uhkasi muuten lopettaa vuoden lopussa tilauksen!!

Viimeisin ankkahankinta... En oikein muista, jos Aku Ankka lehteä ei oteta mukaan.

Vierailija

Uusin Aku-lehti! Jos sitä ei lasketa niin kaksi taskaria. Äiti osti ne mulle joiltakin messuilta, joten ne ei ole mun hankkimat.

Vierailija

Viimeisimmät hankintani ovat messuilta. Ne ovat 4 taskaria 2 teemaa ne oli siis 1,50€ kpl. Ja sit Carl Barksin Joulu 30€

Vierailija

Ostin eilen kirjamessuilta nipun Akkareita, en luettele koska oli kaksi painavaa pussia..Aiemmin ostin Lannistumattomat laivurit ja sain niihin Miltonin ja Jippesin nimmarit, ihmettelin kun vähänaikaa sit ostin halvalla Me Tupu, Hupu ja Lupu..siellä se kirja makso 120 euroa!! :/

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat