Kari Korhonen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kari Korhonen on parasluin kijan neljä mestaria ja se mis oli seprofessori ja ne opinahjot pojat:)Kolmoisteoria varmaan Kari Korhosen pras mun mielestä.Pankaa mielipiteitänne Kari Korhosesta tänne tai Karin tarinoista.

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kari on kyllä paras pikkuaku piirtäjä/käsikirjoittaja.Hän on muutenkin hyvä käsikirjoittaja.K.Korhonen on parempi käsikirjoittaja kuin piirtäjä.

Vierailija

into kirjoitti:Kari on tosi hyvä käsikirjoittaja ja kohtalainen piirtäjä ja on mun listalla sialla 23.

Olen samaa mieltä.

Vierailija

Temer kirjoitti:Kari on minun listallani 21,tippui siksi yhden sijan koska Milton nousi kolme sijaa (21 sijalta sijalle 18).Kari on pohjoismaiden tokalla sijalla.Tässä pohjoismaalaisien top 3 lista<br />

1.Freddy Milton (18)<br />

2.Kari Korhonen (21)<br />

3.Fleming Andersen (22)<br />

Suluissa oikean listan sijoitus.<br />

Annan arvosanaksi Karille 8½.<br />

Ps:En ole varma onko tuo Fleming Andersen kirjoitettu oikein.

Muuten oikein, mutta Flemming kirjoitetaan kahdella m-kirjaimella =)

Kari Korhosen kässärit ovat aivan hirmu hyviä. Piirrosjälki on myös aivan hienoa, jotenkin sellaista rentoa ja hauskaa =D

Vierailija

Korhonen piirtää hyvin. Eihän kaikkien ankkapiirtäjien kynänjäljen pidäkään olla samanlaista. Kaikenlisäksi Korhosen käsikirjoitukset ovat hyviä. Eihän tarkoitus olekaan aina välttämättä hauskuuttaa lukijaa vaan viihdyttää. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa. Siis Korhonen on yksi parhaimmista piirtäjistä. Olkaamme ylpeitä ankkapiirtäjästämme. :)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Paras Karin tarina on Oma kolo kullan kallis. Korhonen on parhaat piirtäjät listassani top-20 sijoilla. Kolmoisdraamoja on Korhosen toiseksi paras tarina.

Munki mielestä ne tarinat on Korhosen parhaita. Paras P-maalainen piirtäjä.

Vierailija

Kari Korhonen ei ole kovin hyvä piirtäjä, mutta tekee ihan ok käsikirjotuksia. Niiden tekemisessäkin hän on kuitenkin huonontunut. Nykyään hän pyrkii aivan liikaa tekemään tarinoista monimutkaisia sen sijaan että tekisi niistä hauskoja. Muutenkaan hänellä on ongelmia tarinankerronnassa. Yksinkertainestakin ideasta tulee puuduttavaa vaikeaselkoista luettavaa Korhosen tekemänä. Hän on kuitenkin tehnyt pari oikein hyvää tarinaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat