Kysymys Ankkaprofiilista

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Niin eli kun tuolla Ankkaprofiilissa on se kohta missä kysytään "lempisarjani on" niin pitääkö siihen kohtaan laittaa mikä on lempisarjani tv:stä, vai mikä on lempisarjani Akkarista?Pliis vastatkaa niin hyvin kuin te vaan voitte!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minä luulisin että siinä tarkoitetaan lempi-Ankka sarjaa. Kuten Salwer jo sanoi: Miksi akkarin sivuilla kysyttäisiin lempi TV-sarjaa?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

wierii kirjoitti:Minä luulisin että siinä tarkoitetaan lempi-Ankka sarjaa. Kuten Salwer jo sanoi: Miksi akkarin sivuilla kysyttäisiin lempi TV-sarjaa?

Tietenkin Aku-sarjaa sillä tarkoitetaan, koska suosikkipiirtäjässäkin tarkoitetaan Aku Ankka-piirtäjää.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Sami-96 kirjoitti:Minä ainakin laitoin TV sarjan. Luulisin, että ei sillä mitään sen kummempaa väliä ole...

Samii!!!!

Minä laitoin molemmat/en mitään..

Vierailija

No siihen voi vaikka laitta lempi kirjasarjan, TV-sarjan, Aku sarjan tai jonkun muun lempi sarjan. Itse saa päättää minkä!

Vierailija

Af1 kirjoitti:

Sami-96 kirjoitti:Minä ainakin laitoin TV sarjan. Luulisin, että ei sillä mitään sen kummempaa väliä ole...

<br />

Samii!!!! <br />

<br />

Minä laitoin molemmat/en mitään..

Hei te kaksi tulkaa hetkeksi ruotsin sivuille :) ja mä laitoin siihen lempi aku sarjan

Vierailija

En tiedä. Mutta mielestäni siihen pitää laittaa lempisarja Akkarista, mutta olen muistaakseni nähnyt joitakin missä on esim: Simpsonit. Joten en tiedä. :S

Vierailija

En oikeen tiedä.Luulen et Siihen voi laittaa kumman tahansa mä laitoin ainakin lempisarjani tv:stä ;) :) ;) :) ;):)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Tapsa99 kirjoitti:Niin eli kun tuolla Ankkaprofiilissa on se kohta missä kysytään "lempisarjani on" niin pitääkö siihen kohtaan laittaa mikä on lempisarjani tv:stä, vai mikä on lempisarjani Akkarista?Pliis vastatkaa niin hyvin kuin te vaan voitte!

tietääkseni kumpi vaan käy, sillä ei siinä erikseen mitään määrätä laittamaan. Minä laitoin lemmppari tv sarjan: Simpsonit, sekä lemmpari albumisarjan: Taikaviitta 2000.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat