Mikä on parhain aku löytönne kirpputoreilta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

itse löysin yhdeltä kirpparilta ankalliskirjasto 1 hintaa 4,50 e siin oli vaa yks 3 millimetrin pitunen viiru mut muuta vikaa siin ei ollu

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

ehkä hyväkuntoinen aku ankan taskukirja nro. 2 hintaan 20snt.

tiedän myös hyvän kaupan josta saa ostettua vanhoja lehtiä halvalla muistaakseni vuoden 86 lehtiä hintaan 0,20€-1€. kaupan nimeä en kerro!

Vierailija

Mä en oo löytänyt kirppareilta mitään ihmeellisyyksiä, mutta kerran löysin ensimmäisen Ropsun hintaan 1€.

Vierailija

2 isoa pinkkaa vanhoja akuankkoja muttei niin vanhoja :D vuotta en muista mutta hinta oli 1e nipulta ja otin ne kummatkin ;)

Vierailija

Ankantekijät-kirjoja 4 euroo kappale. Ostin niitä kolme. On parempiakin mutta oon ostanut tutuilta tai jostain muualta enkä välttämättä kirpputorilta. Ja jos ostaa tutuilta ei sitä oikei voi sanoo löydöks.

Toka2
Seuraa 
Liittynyt28.9.2008

twaat kirjoitti:ehkä hyväkuntoinen aku ankan taskukirja nro. 2 hintaan 20snt.<br />

tiedän myös hyvän kaupan josta saa ostettua vanhoja lehtiä halvalla muistaakseni vuoden 86 lehtiä hintaan 0,20&euro;-1&euro;. kaupan nimeä en kerro!

Mun kaverilla on yks vuoden 86 lehti.

Vierailija

Siru05 kirjoitti:Oikeestaan niitä on aika paljonkin joten jaksa luetella.mm. lukuisia kovakantisia ja taskareita halvalla

Älkää ketkään vastailko tälläsii viestei koska ne on melko turhia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat