Ärsyttääkö teitä mikään Aku Ankan nettisivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli kertokaa jos joku ärsyttää.

Sivut

Kommentit (21)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Se, että ainoastaan ankkaprofiilihakukone toimii, mutta muut hakukoneet on ihan mäskinä. :(

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Liialliset turhat topiccit, joita on esimerkiksi lähes koko Pulinat-osio täynä ja se ettei täällä ole käyttäjämodeja. Nuo kaksi asiaa ovat tämän sivun ärsyttävimmät asiat. Myös trollit ja tuplaspämmi on ärsyttävää/ärsyttäviä.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Terve touho-kouho! Oletkos serkkuni, jota tänäänkin tapasin?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Moni asia.:D Ensinnäkin akupediaan pitää kirjoittaa kamalan pitkiä kirjoituksia ja kun nimimerkkiä EI voi vaihtaa. Ja kun jotku alkavat tekemään jotain ärsyttäviä artikkeleita

Vierailija

Ai että ärsyttääkö? Siitä kaikesta voisi tehdä vaikka kirjan...

Olen jo miltei lopettanut nämä sivut, koska aina tulee säkäväkimpauksia. Modeja ja vähän äkkiä hyvä ylläpito. Itse ainakin suostuisin semmoiseen hommaan HETI! kaiken maailman huijaritkin ovat karhukoplan trampoliini puhalluksessa...

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Ei! Kävin katsomassa profiiliasi! Sinä olet serkkuni! Muistatkos, että minä ehdotin sinulle tuota ankkaprofiilinimeä, eikös. (En kyllä edes osannut kirjoittaa sitä oikein, jos katsot äskeistä viestiä)

- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Bugit ja hitaus ovat päätekijät ärsyyntymiselleni. Myös hakukoneiden ja pelien bugit hämäävät tekemistäni sun muuta täällä oleskelua ja hengailua.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Se, että nimimerkkiä ei voi vaihtaa, ärsyttää minua. Sekin, että täällä on kaiken maailman mainoksia, se ärsyttää. Lisäksi se, että on vain kolme taikaviittakuvaa, ja touhojakin saisi olla enemmän. Evronikuvakin olisi kiva. Sellainen missä on Zondag tai Keisari!

- Xadhum (TK 12/2000)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei mua mikään erityisesti ärsytä. Joskus toisinaan harmittaa ne säkäväkäpimaukset, mutta harmittaa ja ärsyttää ovat mielestäni kaksi eri asiaa. Yleensä en välitä joistakin tietyistä asioista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat