Viestimaraton: Kurjenmutkan osakilpailu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervetuloa Viestimaratonin ensimmäiseen osakilpailuun tänne Kurjenmutkaan. Anteeksi kun matkin Salwerin keskustelua. Tämä minun viestimaraton-aiheen säännöt ovat varmaan jo tuttuja Salwerin omasta, mutta kerrataanpa vielä: Sinun pitää kirjoittaa mahdollisimman pitkä viesti osakilpailuttain vaihtuvasta aiheesta joka liittyy ankkoihin. Viestin pitää sisältää vain ja ainoastaan faktaa. Mielipiteet ovat kiellettyjä. Älä käytä enteriä. Et saa kopioida tietoa, jos tällaista ilmenee siitä seuraa rangaistus. Tämän osakilpailun aiheena on Hannu Hanhi. Se kuka kirjoittaa pisimmän viestin Hannusta kuittaa itselleen 3 VM (Viestimaraton)-Pistettä. Toiseksi pisimmän viestin kirjoittaneelle annetaan 2 VM-Pistettä, ja kolmanneksi pisimmän viestin kirjoittaneelle henkilölle annan 1 pisteen. Viestin pituus lasketaan siten että kenellä on eniten rivejä viestissään voittaa tämän osakilpailun ja kuittaa ne 3 pistettä itselleen. Se kuka voittaa eniten kilpailuja voittaa tämän viestimaratonin.

Aikataulukko

Osakilpailu: Voittaja:

Kurjenmutkan Osakilpailu: -

Kaakkurilan Osakilpailu: -

Sorsakylän Osakilpailu: -

Hanhivaaran Osakilpailu: -

Ankkalinnan Osakilpailu: -

Tämän osakilpailun aiheena on Hannu Hanhi. Tämä osakilpailu päättyy ensi sunnuntaina klo. 15.00. Mukavia kirjoitushetkiä!

Kommentit (10)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Eikö mene perille, että tämä on suoraa matkintaa. Oton, Unssi miehen ja the legen of DUCK:in eivät olleet ja ne hyväksyn, mutta sinun ja djduckin suoria kopiointeja en katso suopeasti. Viestimaratonit ovat vielä Pulinat-foorumissa kiellettyjä. Olisi suotavaa antaa tämän(kin) suoran kopion vajota samalla tavalla kuin djduckin suora kopio. Kitoos.

Vierailija

Kai minä itsekkin saan tehdä joitakin ankkaaiheisia keskusteluja?

Tämä on minun viestimaraton, jossa on aiheena eri hahmot kuin sinun omissasi.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Akuhöperö-97 kirjoitti:Kai minä itsekkin saan tehdä joitakin ankkaaiheisia keskusteluja?<br />

Tämä on minun viestimaraton, jossa on aiheena eri hahmot kuin sinun omissasi.

Saat aivan vapaasti tehdä ankka-aiheisiä keskusteluja, kunhan ne eivät perustu Viestimaraton-ideaan. Se on minun ideani ja saan itse päättää mitä sillä tehdään.

Vierailija

Eiköhän sitä saa ihan itse valita mistä tekee aiheen , kunhan se liittyy ankkoihin. Onhan esim ankkarokin aiheita matkittu, mutta hän ei ole nostanut siitä mitään hälinää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat