Kersivällisyyttä kehiin

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Yrittäkää pysyä kärsivällisenä vaikka joku ärsyttäisi.Eli ajatelkaa miltä teistä tuntuisi jos teille sanottaisiin niin.Olkaa ystävällisiä oli tilanne mikä tahansa.Tunteet saa ilmaista mutta ilmaiskaa ne kohteliaasti.

Kommentit (6)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

vanillaninja kirjoitti: Yrittäkää pysyä kärsivällisenä vaikka joku ärsyttäisi.Eli ajatelkaa miltä teistä tuntuisi jos teille sanottaisiin niin.Olkaa ystävällisiä oli tilanne mikä tahansa.Tunteet saa ilmaista mutta ilmaiskaa ne kohteliaasti.

Jotenkin minulla nyt on kovin vahva fiilis, että kyse on tuosta huomautuksestani tuossa nikotopicissa xD

Se kun nyt oli lähinnä (ainakin alku) analyyttinen arvio topicista, mitä sitä kaunistelemaan. Sehän olisi sitten taas valehtelua!

Loppuosassa viestiä lähinnä kritisoin niitä, jotka tulevat ulkopuolisina nillittämään.

Itse haluan sanoa asiat aina niin, kuin ne ovat. Inhoan yli kaiken asioiden kiertelyä ja kaartelua, kun suora fakta on tiedossa. Mitä järkeä on lähteä ilmiselvää asiaa kaunistelemaan, kun pitäisi kuitenkin olla rehellinen mielipiteissään?

Sääli, jos joku kommenteistani loukkaantuu, mutta koittakaa tottua siihen, ettei elämä aina ole pelkkää ruusuilla tanssimista!

Ja uskon, ettei kaikki asiat vain mene perille ilman hiukan ankarampaa otetta asioihin, niin ikävää kuin se onkin.

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:

vanillaninja kirjoitti: Yrittäkää pysyä kärsivällisenä vaikka joku ärsyttäisi.Eli ajatelkaa miltä teistä tuntuisi jos teille sanottaisiin niin.Olkaa ystävällisiä oli tilanne mikä tahansa.Tunteet saa ilmaista mutta ilmaiskaa ne kohteliaasti.

<br />

Jotenkin minulla nyt on kovin vahva fiilis, että kyse on tuosta huomautuksestani tuossa nikotopicissa xD<br />

<br />

Se kun nyt oli lähinnä (ainakin alku) analyyttinen arvio topicista, mitä sitä kaunistelemaan. Sehän olisi sitten taas valehtelua!<br />

Loppuosassa viestiä lähinnä kritisoin niitä, jotka tulevat ulkopuolisina nillittämään.<br />

<br />

Itse haluan sanoa asiat aina niin, kuin ne ovat. Inhoan yli kaiken asioiden kiertelyä ja kaartelua, kun suora fakta on tiedossa. Mitä järkeä on lähteä ilmiselvää asiaa kaunistelemaan, kun pitäisi kuitenkin olla rehellinen mielipiteissään?<br />

<br />

Sääli, jos joku kommenteistani loukkaantuu, mutta koittakaa tottua siihen, ettei elämä aina ole pelkkää ruusuilla tanssimista!<br />

Ja uskon, ettei kaikki asiat vain mene perille ilman hiukan ankarampaa otetta asioihin, niin ikävää kuin se onkin.

Mistä arvasit.

Vierailija

Rosa4tehwin on ihan oikeassa.

Ja tulipahan vaan mieleen, että Tewvinin kaltaisilla tyypeillä on vihamiehiä ja ystäviä. Sille ei oikein voi mitään, että niitä vihamiehiäkin on (tai voi, jos on hiljaa eikä kommentoi mitään, mikä saattaisi ärsyttää eräitä käyttäjiä).

Vierailija

Otto Ankka-94 kirjoitti:Rosa4tehwin on ihan oikeassa. <br />

<br />

Ja tulipahan vaan mieleen, että Tewvinin kaltaisilla tyypeillä on vihamiehiä ja ystäviä. Sille ei oikein voi mitään, että niitä vihamiehiäkin on (tai voi, jos on hiljaa eikä kommentoi mitään, mikä saattaisi ärsyttää eräitä käyttäjiä).

Voi kiitos.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat