Joulun odottelua.. :)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuinka moni oottaa joulua? :) minä ainaskin odotan ! Tulispa täksi jouluksi lunta :( Tekis mieli ostaa se taskari : joulu paketissa. En oo löytäny sitä mistään kaupasta.. =)

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Synttärini on alle kk:n päästä, ja sen jälkeen odottelen jouluntuloa.

Synttärit on joka vuosi, joulu vain kerran vuodessa..hehheh :D

Lunta saisi tulla ja tänä vuonna taidetaan raahata sisälle sitten oikea kuusi, välillä.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

vanillaninja kirjoitti:

vanillaninja kirjoitti:

Af1 kirjoitti:

vanillaninja kirjoitti:Muuten uskooko kukaan joulupukkiin?

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Vanillaninja, ensin sanon että hienoa kun olet opetellut oikeinkirjoitusta, vaikka petrattavaa on, niin kuitenkin tosi hieno homma! &amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Sitten, uskon ja en Joulupukkiin..

Kiitos olen osannut oikeinkirjoituksen jo aikoja sitten olenhan jo 3.luokalla.

Niin siksi ei ole tarvinnut harjoitella.

Tietokoneella on kyllä vaikeampaa muistaa kaikki ja osata. Minäkin olen neljännellä luokalla.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Synttärini on alle kk:n päästä, ja sen jälkeen odottelen jouluntuloa. <br />

Synttärit on joka vuosi, joulu vain kerran vuodessa..hehheh :D<br />

Lunta saisi tulla ja tänä vuonna taidetaan raahata sisälle sitten oikea kuusi, välillä.

Hyvää syntymäpäivää :)

Toivottavasti lumi tulee ennen jouluaattoa ainakin.

iiinesss kirjoitti:kuinka moni oottaa joulua? :) minä ainaskin odotan ! Tulispa täksi jouluksi lunta :( Tekis mieli ostaa se taskari : joulu paketissa. En oo löytäny sitä mistään kaupasta.. =)

Minä odotan ainakin innolla joulua. Ois tosi kiva todellankin jos täksi jouluksi tulisi lunta:);)

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Synttärini on alle kk:n päästä, ja sen jälkeen odottelen jouluntuloa. &lt;br /&gt;<br />

Synttärit on joka vuosi, joulu vain kerran vuodessa..hehheh :D&lt;br /&gt;<br />

Hyvää syntymäpäivää :)<br />

Toivottavasti lumi tulee ennen jouluaattoa ainakin.

Voi kiitos ystäväin! :) Ja todellakin sitä valkeaa maata saisi näkyä mieluummin jo ennen jouluakin, ja olisi lunta koko talven..

Vierailija

On niiiiiin ihanaa, kun kaupungin kaduille ilmestyy joulumainoksia, jouluvalot puihin ja on kaikki ihanat joulunodotustapahtumat, kuten pikkujoulut, adventti ym. Pidän jouluaatosta, mutta yhtä paljon siitä tunnelmasta, kun koulussa pulistaan lahjoista, tehdään joulukoristeita ja jouluaiheisia kuvistöitä, autossa, kotona kaupassa, luokassa ja vaikka missä soivat joululaulut, kun lahjat pyörivät mielessä, ja kun saa nähdä sukulaisia. Joulun odotus on koko vuoden ihaninta aikaa, ja tunnelmallisinta. En osaa sanoin kuvata, kuinka ihanaa se on! Kaikki joulutohinat koona, koulussa ja vaikka missä ovat koko vuoden odotetuin asia minun mielestäni. Uskon että tänä jouluna saadaan lunta.

Vierailija

Jes! Enää 2 kuukautta jouluun. Odotan Joulua innolla! Lahjat on joulussa toki hyvä asia, samoin kun lähes kaikki jouluruoat ja yli kahden viikon pituinen joululoma. :D

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Oikeastaan yllättävän vähän odotan koko ajankohtaa 0.o

Normaalisti enemmän odottelen sitä, mutta innostumattomuuteni voi kyllä johtua myös siitä, että minulla oli viime viikko lomaa ja jouluhan on juuri loman takia odotettavissa.

Ja lisäksi ennen joulua on vielä tapahtuma, jota odotan erittäin innokkaasti. Nimittäin päivä, jolloin synttäreihini on tasan 6 kk ja saan täten aloittaa autokoulun. Se kyllä peittää tehokaasti kaikki muut tapahtumat : D

Eiköhän se joulun odotus sieltä ilmaannu, kunhan kuukauden olen taas kerennyt koulussa istua : )

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Oho! Onkos siihen enää 2kk aikaa. Kolme vuotta sitten kyhäämäni joulunodotus kalenteri näyttää neljää. Pitänee laittaa siihen oikea aika. Valkeata joulua minäkin täällä odottelen. Jos tänä vuonna tulee vielä lunta jouluna se on varmasti yksi viimeisesti valkeista jouluista. Harmi.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Jee! Joulu on jo lähellä! Ihanaa kun meille tulee joka joulu mummu ja eno kylään, ja ne tuovat yleensä myös säkkitolkulla lahjoja. Jouluruoat ovat ihania. Kuten Aleksi sanoi, meilläkin on koulussa juhla ruokailu ennen joulua. Isäni on sanonut että jos olen kiltisti jouluun asti, niin voin saada Nindento wiin ja Wiisportsin. Meille tuli viime jouluna juuri ja juuri lunta. Taisi alkaa vasta jouluaattona sataa meille lunta. Toivottavasti tänäkin jouluna tulee lunta. On metkaa aina laskea meitä lähellä olevan ison mäen päältä liukurilla/pulkalla alas.

Vierailija

Odotan joulua ympäri vuoden! On ihanaa laulaa joululauluja, leipoa pipareita ja torttuja, neuloa lapasia lahjaksi ja tietty lomailla ;)

Vierailija

nii jouluhan se... ja pitkästä aikaa suomessa, vaik kyl joulu on yhtä joulunen floridassaki vaik onki reilu parikyt astetta lämpimämpää. huono juttu täs on, se et taidan taas joutuu mummolaan(nii takapajulas ku olla ja voi)paitsi et siel kyl on luta. toivottavasti täälki satais...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

ÄLÄ TEE AARO HANHI, SELLAINEN ON JO!!

Noniin... rakastan joulua! Sitä lomaa, valkoista maata, leipomista, lahjojen tekoa, joulutodistusta.. Niin ihanaa aikaa.. ja joululaulut... en osaa puhua siitä, se on ihanaa... ja kuusen koristelu.. se on parasta maailmassa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat