elokuvat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuulutteko niihin jotka katsovat K11 K13 K15 ja K18 elokuvia vaikka olet nuorempi.Itse en kuulu ja vastustan sitä.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Katson aniharvoin K-15 elokuvia,mutta K-18 elokuvia en katso.K-18 elokuvathan ovat kielletty lailla alaikäisiltä.Pakoa katson aina,vaikka se on K-15 sarja.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Itse olen (kuten nimimerkistäni voi päätellä) syntynyt -91, joten katson kyllä sellaisia elokuvia jotka ovat korkeintaan K-15. Mutta en nyt aivan lastenelokuvia enää katso. Tuo eilinen Manaaja oli K-18, ja se on niitä aniharvoja K-18 -elokuvia, joita olen nähnyt. Niitä kun ei edes tule kovin useasti.

Ja jos aletaan laittamaan elokuvia paremmuusjärjestykseen, niin paras on The Lost World -niminen elokuva.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Olen K-elokuvien vastustuskerhossa. Kaikki K-elokuvat pitäisi kieltää lailla.

Nyt kyllä herätit mielenkiintoni! Mites nyt näin jyrkkä mielipide ikärajoituksen saaneita elokuvia kohtaan?

Elokuvia katselen ihan miten tykkään. Ennemmin katson juonta, kuin ikärajaa tai vastaava. Ei se ikäraja taas ole kuin numeroita.

Eikä korkea ikäraja takaa hyvää elokuvaa, joskus jopa päinvastoin.

Vierailija

Olen katsonut muutaman K-15 elokuvan muutta ikärajojen kanssa pitää tosiaan olla tarkka. Yhtäkään K-18 elokuvaa en ole katsonut. K-15 elokuvia saan katsoa koska olen 14 vuotta vanha.

Vierailija

Olen 11-vuotias, ja K-13 asti katselen elokuvia. Mutta siitä eteenpäin - ei käy! Minä en aijo katsoa yhtäkään K-15 tai K-18 leffaa, ennen kuin olen korkeintaan 13- 14v. Sitten voin katsella K-15 elokuvia, ja kun olen korkeintaan 16-17v., voin katsella K-18 elokuvia. Tämän päätöksen olen tehnyt itse. Ikäraja tarkoittaa elokuvan sisältöä, joten ei hirveästi tee mieli (ainakaan vielä) katsoa K-15 tai K-18 elokuvia.

Vierailija

Mää en vastusta noita elokuvia. Saan katsella k-16 elokuvia mutten ylempiä koska katson Bondeja ja mun isäkin tykkää Bondeista. Ihmettelen miksi jotkut vastustaa niitä....... ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat