Oletko koskaan lintsannut koulusta??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Itse olen kerran lintsannut.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

en ole lintsannut mut meiän koulus on yks ope jonka jälkist kaikki meiän luokan pojat karkaa sielt oon kerra karannu

Vierailija

En ole koskaan lintsannut, koska minusta siinä ei ole yhtään järkeä. Mitään pitkäaikaista hyötyäkään ei siinä ole. Vai onko? Ei. Kuka tahansa tavallinen, järkevä tyyppi tajuaa, ettei lintsauksessa ole yhtään järkeä.

Lisäksi minustakin koulu on mukava paikka. Olen siellä kavereiden, kivojen aineiden sekä melkeinpä ennen kaikkea unelmani vuoksi.

Iloitsen kuitenkin aina, kun viikonloppu tulee, koska silloin voi nukkua pidempään kuin arkena. :)

Vierailija

En, paitsi joskus ollu kipeempi ku oikeesti oon..:D Eli oon ollu sit koko päivän pois. Koskaan en oo lintsannu esim.tuntia.tms.

Vierailija

adz kirjoitti:En, paitsi joskus ollu kipeempi ku oikeesti oon..:D Eli oon ollu sit koko päivän pois. Koskaan en oo lintsannu esim.tuntia.tms.

Sama juttu minulla! Sanoin että minulla on maha kipeä vaikka ei edes oksettanut...;D

Vierailija

Af1 kirjoitti:Öh.. olen lintsannut useasti, muutamia aamutunteja tai koko päivän..

kjä hä hä hää meiän koulussa se on niin lapsellisen helppoa lintsata varsinkin kun ens vuonna tulee mukaan valinnaiset aineet niin lähtee vaan valokuvaus tunnilla lähtee vaan koulun ulkopuolelle hyörimään.tänä vuonna oon lintsannu vaan muutaman aamutunni.ajoitan kumminkin litsaamiset niin ettei jää jälkeen koulu aineissa

Vierailija

Ehei, en ole lintsannut. Adz:tin tavoin, olen ollut kipeämpi kuin oikeasti... Kerran opemme ei uskonut että minulla oli kamala päänsärky ja heikko olo, jonkin ajan päästä se uskoi - pyörryin nääs... Mutta lintsaus ei kannata!

Vierailija

En ikinä! En voi edes ajatella sellaista! Olen maailman rehellisin ihminen; valehtelenkin vain joskus pienen valkoisen valheen, hätätapauksessa. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat