Missä kouluaineessa olet paras?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Äikän aineet, liikunta, musiikki (no totta kai) ja muutkin taide ja taito aineet... Musiikki, harmi vaan, kun valitsemani tuplamusiikin kanssa meillä on vain 5h musiikkia viikossa...

Sivut

Kommentit (179)

Vierailija

Olen (mielestäni ja aika monet ovat sitä minulle sanoneet) paras liikunnassa. Olen myös hyvä matematiikassa ja saksassa.

Vierailija

Ai että luokan paras?

No siitähän olemme kaikki eri mieltä. Mistäs se päätetään kuka on paras? No matikassa ole ilmeisesti paras. Liikunnassa kanssa joittenkin mielestä. Myös monesti kuviksessa töitäni sanotaan parhaiksi...

Vierailija

Enkku, olen luokan parhaimpia, tai ainakin olin, en tiiä enää ku vaihtu koko luokka uusiks ku menin yläasteelle. Hikuluokka ^^

Vierailija

Minä taas olen liikunassa,äikässä ja matikassa. Liikunta on sitä paitsi myös kivoin aine. oon meijän lukan kolmanneksi nopein juoksia

Vierailija

MacDonald kirjoitti:Enkku, olen luokan parhaimpia, tai ainakin olin, en tiiä enää ku vaihtu koko luokka uusiks ku menin yläasteelle. Hikuluokka ^^

sama juttu.ennen olin luokan paras matikassa,englannissa,historiassa ja maantiedossa mutta nyt kun on ylä asteella niin taso nous.liikunnassa en ole mikään hyvä ketteryys saati kestävyys lajeissa sillä olen melko pitkä.liikunnassa olen hyvä ainoastaan taitolajeissa eli pesäpallossa ja sulka-ja lentopallossa ja voimistelussa eli kun ollaan 7 l.k puntti salilla

Vierailija

wierii kirjoitti:Olen (mielestäni ja aika monet ovat sitä minulle sanoneet) paras liikunnassa. Olen myös hyvä matematiikassa ja saksassa.

Siis olen luokkani paras liikunnassa anteeksi kirjoitusvirheeni.

Vierailija

Niin, ja matikan lisäksi olen notkea kuin käärme, eli jos liikuntatunneilla on jotain voimistelua, niin ei ole minulle vaikeaa! ^^

Vierailija

Matikassa nyt en ole yhtään hyvä mutta ehkä äikässä, fykessä ja musiikissa. Liikunnassakin on hyviä numeroita.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat