Miltä tuntuu kun loma loppuu?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vähän haikealta.Haluaisi yhden päivän lisää.Ja ei usko sitä todeksi.

Kommentit (15)

Vierailija

Ai siis syysloma? Sehä oli vaa kaks päivää pidennetty viikonloppu ja onneks loppu, en olis kestäny enää päivääkään mummolas.

Vierailija

Tapsa99 kirjoitti:Minulla alkoi tänään koulu. Vähän haikealta se tuntuu....

?? sehä loppu viikko sitte... heh

Vierailija

Loman päättyminen on ärsyttävää... Muutenkin kun joka aamu pitää herätä klo 05.00 aamulla, että ehtii kouluun, ja kotona on joskus klo 16.00, pitkää päivää, ja 11km matka kouluun ja takaisin, viikosta toiseen... Blääh...

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Loman päättyminen on ärsyttävää... Muutenkin kun joka aamu pitää herätä klo 05.00 aamulla, että ehtii kouluun, ja kotona on joskus klo 16.00, pitkää päivää, ja 11km matka kouluun ja takaisin, viikosta toiseen... Blääh...

Ei kiva ei kiva...

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Loman päättyminen on ärsyttävää... Muutenkin kun joka aamu pitää herätä klo 05.00 aamulla, että ehtii kouluun, ja kotona on joskus klo 16.00, pitkää päivää, ja 11km matka kouluun ja takaisin, viikosta toiseen... Blääh...

Voi Sami parka :$ Multa loppu loma jo aikoja sitten

Vierailija

Siru05 kirjoitti:

Multa loppu loma jo aikoja sitten

Meiltä alko koulu vasta tänään.

Vierailija

Olin juuri tottunut siihen, että ei tarvinnut tehdä läksyjä ja sai vain olla niin sitten loma loppuikin se tuntui oudolta.

Vierailija

..Satsa.. kirjoitti:Olin juuri tottunut siihen, että ei tarvinnut tehdä läksyjä ja sai vain olla niin sitten loma loppuikin se tuntui oudolta.

Samoin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat