(505166db-ee42-48a7-a829-3d47d1795353) - 505166db-ee42-48a7-a829-3d47d1795353

Vierailija

Taitaa olla hyvä akkari tulossa kun tulee Don Rosaa. Olen kyllä lukenut tuon tarinan mutta ei haittaa! Don Rosa is the best!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Hyvä, kun viimeinkin näkee sitä Don Rosan piirrosjälkeä. Sen viikon Akkari oli vieläpä hyväkin. Lisää näitä hyviä tarinoita!

Vierailija

Näyttää tuo väritys hieman erilaiselta kuin siinä kirjassa,(en kerro missä, mutta monet varmasti tietävät) missä kyseinen tarina on julkaistu. Viikon Aku Ankka vaikuttaa nyt hyvältä, Rosan tarinat tuovat aina piristysruiskeen akkareihin. Odotellaan taas innolla viikon läpyskää.

Vierailija

Lehti oli kokonaisuudessaan aika kiva. Oikeastaan petyin, kun lehden avatessani jo heti ekana sarjakuvana oli Hornin luomuksia, suoraan sanoen, eipä vain oli minun suosikki käyttäjä.

Vierailija

Oli oikein mahtava Akkari ja mahtavinta siinä oli kun se Don Rosan Teppo Tulppu vs. Aku Ankka suurin kurpitsa taistelu. Ja mitenköhän Hannu selviää siitä koriste-kannusta antamatta Akulle potkuja Akun "holtittomuuden" takia. Myös Pellen tekemät vempeleet vievät selvän voiton mutta kuinka käykään kun Pelle ryhtyykin lomalle lopussa, tai edes näin kylmän sään aikaan. Huh huh! Sanon minä.

Vierailija

Tykkäsin tämän viikon lehdestä tosi paljon. Varsinkin tuosta Suurin kurpitsa -tarinasta, koska Rosa on lempipiirtäjäni ja tarina on yksi hänen parhaimmista kymmensivuisistaan. Pidin myös Walshin ja Gonzalesin vitsisarjoista. Arvosana lehdelle 9,5!

Vierailija

Vihdoinkin Don Rosan tarina. Olen lukenut kyseisen tarinan kerran ja mielestäni se on hauskimpia Rosan tarinoista.

Vierailija

Toimitus! Minulla olisi hiukan kommentoitavaa tuosta Julle Ankanpään mitalien jako jutusta. Olisiko mahdollista, että siihenkin laitettaisiin kommentointiosa tai siirettäisiin tai kirjoitettaisiin myös tänne blogiin. Tämän viikkoinen akkari oli ns. "peruskamma". Tai oikeastaan hiukan enemmän kuin peruskamaa sillä Suurin Kurpitsa nosti tasoa melkoisesti, vaikka olinkin lukenut sen jo aiemmin Temppeli herrojen kätketytä kruunusta. Willamin tarina oli taas perusheikkoa Van Hornia. Tämä Pelle tarina kynäilijänään herra, jonka nimi vaipui jo unholaan (akkari on näet teillä tietämättömillä) oli perus "uusiopelleä" (mitähän sekin tarkoittaa). Marsalin tarina oli taas Marsalia. Tasoa Williams Van Horn oli sekin, joka ei siis todellakaan ole hyvä taso. Muutamat Gonzalesin ja Al Taliaferro stripit nostivat lehden tasoa toki myös. Arvostellaan tähän väliin suurin kurpitse. Niin kuin jo sanoin olin jo lukenut sen aiemmin. Ottaen huomioon, että tarina oli vielä Rosan vanhan tyylin alainen, se oli huippu, etenkin käsikirjoitus puoleltaan. Hyvä akkari. Akkarin taso on noussut nyt huomattavasti alkuvuodesta, joka oli varsin huono. Nyt akkari on jo kunnollisella 2000-luvun tasolla. Mahtavaa toimitus ja kiitos tason nostosta. Tätä odotettiin. Toivottavasti taso pysyy hyvänä jatkossakin. Eipä tässä muuta sitten. Pahoittelut, että viestini on enemmän tai vehemmän sekava. Se johtunee, että ajatus juoksee tällä hetkellä harvinaisen nopeasti. Ensi viikolla toivottavasti nähdään taas blogailun merkeissä. Salwer

Vierailija

Tosi hyvä tuo uusin akkari ja varsinkin Suurin kurpitsa tarina oli hyvä! Harmi vain, että siinä ei ollut paljon halloween tarinoita koska ne ovat mielestäni hyviä. Muuten tosi hyvä akkari.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat