Hmm... Asiaa!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Annan puoli ääntä, sillä itsepähän vaadimme pulinat-osiota.

Sivut

Kommentit (32)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Ankkarock kirjoitti:

Ja ankistit itse halusivat tänne Pulinat-Osion niinpä, nyt olisi aika hassua jo kuukauden tai pari jälkeen olla jo sitä poistamassa

Olisikin muuten aika källi ylläpidolle lähes heti vaatia kovan koodauksen vaatinutta uutta osiota poistettavaksi. Reilukerho(tm) kokoontuu :P

Mutta, itsekään en viitsisi tuosta pulinoista luopua, sillä tuohan se tähänkin foorumiin lisää eloa ja uskottavuutta. Ja onhan se kuitenkin piristävää puhua muustakin, kuin vain ankasta.

Sananen niille, jotka tähänkin topicciin arvostelivat/arvostelevat pulinoita sillä "tää on aku anaka foorumi ei täällä muusta puhuta!!11". Eihän millään foorumilla rajata keskustelua pelkästään foorumin pääaiheeseen. Jokaisella foorumilla on omat alueensa yleiselle lörpöttelylle, jossa voi puhua mistä tahtoo. Niin se foorumi-systeemi vain menee. Ja miksi muka pitäisi vain ankasta puhua, kun onhan foorumien pääidea kommunikoida muiden kanssa ja rajatut aiheet ei aina ole siihen mikään paras vaihtoehto. Ei mikään yleinen osio ketään satuta!

Jääköön ihmeessä ja ne modet vielä kaupanpäällisiksi, niin bra!

Niin, ja tähän viestiin voisin vielä liittää onnitteluni Jullen saajille! My humble concratulations! *kumartaa* (Saivatkohan muuten mitalin saajat mitään muita erityisoikeuksia? Mm. osuinkohan oikeaan siinä mitali=moden oikeudet -salaliittoteoriassani...?)

Vierailija

EI TODELLAKAAN!!!!!Kyllä minä täällä akkarin sivuillakin keskustelen.Se on kiva foorumi,joten ei (Vaikka siellä onkin paljon turhia keskusteluja).

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Annan puoli ääntä, sillä itsepähän vaadimme pulinat-osiota.

Mutta minäpä annan sille 1:n äänen.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:

wonderlust kirjoitti:

ankkaetsivä kirjoitti:Hmm... nyt tänne laitetaan vaan ääniä! Eli semmoisia"Ei suljeta" tai "En anna ääntä"-viestejä

&lt;br /&gt;<br />

Sananvapaus, tuttu termi?&lt;br /&#38;gt <br />

&lt;br /&gt;<br />

Et voi rajoittaa vastauksia vain omaa mielipidettäsi tukeviin vastauksiin. Mitä keskustelua sekin olisi? Sekä myöntävät että kieltävät vastaukset ovat ihan yhtä sallittuja, samoin topiccia arvostelevat kommentit. Tämä on Suomi ja tämä on foorumi.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Kerrohan itse, miksi Pulinat-palsta tulisi hävittää? Ihan perustelujen kera, kiitos.

No, ankkasivut... vähän hassuu puhuu muusta kun ankasta. Ja en oo ketään pakottanu vastaamaan!

Sanoit, ettet ole ketään pakottanut vastaamaan. Mielestäni se on hieman erikoisesti sanottu, kun ottaa huomioon, että itsehän tämän keskustelun (taisit) pystyyn pistää. Joten kyllä silloin varmasti myös odotat vastauksia kyseiseen asiaan!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:

Niin, ja tähän viestiin voisin vielä liittää onnitteluni Jullen saajille! My humble concratulations! kumartaa (Saivatkohan muuten mitalin saajat mitään muita erityisoikeuksia? Mm. osuinkohan oikeaan siinä mitali=moden oikeudet -salaliittoteoriassani...?)

Minä ainakin kun tuon mitallin sain, en ole vielä mitään erikoista havainnut... Ihme ettet sinä tuota mitallia saanut...

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Sami-96 kirjoitti:

Minä ainakin kun tuon mitallin sain, en ole vielä mitään erikoista havainnut... Ihme ettet sinä tuota mitallia saanut...

Nyt menee kyllä späm-späm-spämmin puolelle, mutta kirjoitnpa silti :P

Juu-u... Eli sitten salaliittoteorioitsin väärin ja saadaan vielä modeja odottaa.

Ja ei tällä viestimäärällä kuitenkaan kannata kovin optimistisesti suhtautua tuon mitalin saantiin. Vaikka koneella ja täälläkin luuhaan päivät pitkät, niin en en vain kunnon vastaamisen arvoisia topicceja paljonkaan löydä. Eli ei viestejäkään pahemmin kerry.

Mutta eipä tuolla oikeastaan väliäkään ole, ei se nyt mikään elämän ja kuomeman asia ole.

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:Nyt menee kyllä späm-späm-spämmin puolelle, mutta kirjoitnpa silti :P<br />

Juu-u... Eli sitten salaliittoteorioitsin väärin ja saadaan vielä modeja odottaa.<br />

Ja ei tällä viestimäärällä kuitenkaan kannata kovin optimistisesti suhtautua tuon mitalin saantiin. Vaikka koneella ja täälläkin luuhaan päivät pitkät, niin en en vain kunnon vastaamisen arvoisia topicceja paljonkaan löydä. Eli ei viestejäkään pahemmin kerry.<br />

Mutta eipä tuolla oikeastaan väliäkään ole, ei se nyt mikään elämän ja kuomeman asia ole.

Taitaa alkaa mennä... No joo, ehkä ne tosin antaakin mitalleja vain aktiivisille... :^/ Pöh, en nyt mitään muutakaan kirjoitettavaa keksi, jäi tämä viesti vähän turhaksi...

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Juu, turha, voi voi, oot vähentänyt niitä.. oothan täällä Sami??? Mitaleja aktiivisille?? Juu, näin.. plaa, plaa, turhien viestien aatelia... No, niin..

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En anna yhtän ääntä että se lopetettaisiin koska itsehän tätä halusitte (itse halusin myös) niin nyt toivotte että se suljettaisiin. Voi, voi, mihin tämä mailma onkaan menossa.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

En minäkään halua sulkea. Trollit ovat täältä kyllä hävinneet, sen huomaan.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankkaetsivä kirjoitti:Hmm... nyt tänne laitetaan vaan ääniä! Eli semmoisia"Ei suljeta" tai "En anna ääntä"-viestejä

Sananvapaus, tuttu termi?

Et voi rajoittaa vastauksia vain omaa mielipidettäsi tukeviin vastauksiin. Mitä keskustelua sekin olisi? Sekä myöntävät että kieltävät vastaukset ovat ihan yhtä sallittuja, samoin topiccia arvostelevat kommentit. Tämä on Suomi ja tämä on foorumi.

Kerrohan itse, miksi Pulinat-palsta tulisi hävittää? Ihan perustelujen kera, kiitos.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Nyt kun on tuo pulinat-osio ollu n.kuukauden(muistaakseni), sinne on tulluvaikka mitä keskusteluita! Unohdetaanko täällä vallan että tämä on aku ankka-keskustelu-osio, että nyt ääniä pulinat-osion sulkemiseen! ääniä: 1

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

_wonderlust_ kirjoitti:

ankkaetsivä kirjoitti:Hmm... nyt tänne laitetaan vaan ääniä! Eli semmoisia&#034;Ei suljeta&#034; tai &#034;En anna ääntä&#034;-viestejä

<br />

Sananvapaus, tuttu termi?<br />

<br />

Et voi rajoittaa vastauksia vain omaa mielipidettäsi tukeviin vastauksiin. Mitä keskustelua sekin olisi? Sekä myöntävät että kieltävät vastaukset ovat ihan yhtä sallittuja, samoin topiccia arvostelevat kommentit. Tämä on Suomi ja tämä on foorumi.<br />

<br />

Niimpä! Höpö höpö mitään äänestämis-rajoituksia. Jokainen saa äänestää oman kantansa mukaan. Elämmehän Suomessa, demokraattisessa maassa. Olen siis samaa mieltä Wondyn kanssa.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat