Auttakaa ankistia!

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kannattaako ostaa ankantekijät 2, romano scarpa kirja?! En osaa päättää!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Kommentit (22)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Jos kympillä saa niin kannattaa toki... Minulla ei sitä ole, mutta ostaisin kyseisen kovakantisen aika nopeasti tuolla hinnalla, jos se olisi jossain tarjolla.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Taikisfani kirjoitti:Minä tiedän mistä sen saa 10 €, muuten akuhullu, kävitkö kirjamessuilla? Löysitkö teekoota? Tiedän mistä teekoota saa jos haluat tietää...

Osta Scarpa-kirja, jos saat sen 10€! Joo, kävin messuilla, mistä saa Taikis-lehtiä!???!?!?!?;););):):D:D (t. Innostunut apina)

Vierailija

Taikisfani kirjoitti:Hei satu patu! Olisitko valmis ostamaan teekoo lehtiä, ja panemaan ne huuto. nettiin myyntiin? Vaikapa hintaan 4, 5, tai 3 &euro;? Tässä numerot jotka minulta uupuvat:<br />

Operaatio vulkaanus<br />

Mystikko<br />

Kronorikko<br />

Kalmasilmä<br />

Pimeän puolella<br />

Ajan vangit.<br />

<br />

Kävisikö tämä?

Aika halvalla saisit, sillä kirjamessuilla mä näin muutaman TK:n, ja ne oli aika huonokuntoisia ja ne maksoi kympin kipale.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Minä tiedän mistä sen saa 10 &amp;euro;, muuten akuhullu, kävitkö kirjamessuilla? Löysitkö teekoota? Tiedän mistä teekoota saa jos haluat tietää...

<br />

Osta Scarpa-kirja, jos saat sen 10&euro;! Joo, kävin messuilla, mistä saa Taikis-lehtiä!???!?!?!?;););):):D:D (t. Innostunut apina)

Divareissa olen nähnyt TK-lehtiä. Ps. Minäkin kävin Kirjamessuilla, ostin Teemataskarin "Valkokankaan sankarit" hintaan 1,50€.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Hei satu patu! Olisitko valmis ostamaan teekoo lehtiä, ja panemaan ne huuto. nettiin myyntiin? Vaikapa hintaan 4, 5, tai 3 €? Tässä numerot jotka minulta uupuvat:

Operaatio vulkaanus

Mystikko

Kronorikko

Kalmasilmä

Pimeän puolella

Ajan vangit.

Kävisikö tämä?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Kyllä kanattaa jos noin halvalla lähtee! Olihan se nimittäin erittäin hyvä lukupaketti!

Itse ostin sen silloin kun se ilmestyi, eli aika kauan aikaa sitten.

Eli osta pois vaan:D

Ps. Minulla on 5 Taikaviittalehteä, eikös niitä enää mistään Divareista tai Antikvariaateista löydy?

Vierailija

Ja jos nyt sittenkin aiot ostaa Ihmissusia ja Sudenpentuja-kirjan, se on vielä parempi kuin Scarpan nimikkokirja, itse pidän Jippesin piirrostyylistä!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Joku toinen ehti ostaa sacarpan, muttaitse ostin itsehillinnän mestarin.

- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat