Onko kenelläkään mitään keräilyharvinaisuutta?

Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Minulla ei ole mitään keräilyharvinaisuutta.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Ainakin 5kpl mutta ne on säilöttynä hienosti kansioihin ja muovi-paketteihin jotta ne eivät vahingoittuisi tai tippuisi mistään ja että ne säilyisivät hyvä kuntoisina.

Vierailija

Eipä taida ellei mun äidin lapsena saamia vanhoja taskareita lasketa mukaan. Meillä on sitten esim. 1 taskukirja ja eka painos. Ainakin sen kannet oon nähnyt mutta sisältö on vielä kadoksissa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Mulla on nämä: Aito joulumanteli, Kaksi ensimmäistä roope-setää, taskukirja 18 eka painos, ja mikki hiiren kulta-aika kirja.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Mr. A.A kirjoitti:Ainakin 5kpl mutta ne on säilöttynä hienosti kansioihin ja muovi-paketteihin jotta ne eivät vahingoittuisi tai tippuisi mistään ja että ne säilyisivät hyvä kuntoisina.

Siis puhuin nyt lehdistä, kirjoja on 4 kpl harvinaisuuksia, kun taas yksi harvinainen figuuri ja peräti 10 joulumantelia ja ekat Taskarit ykkösestä nykypäivään ekoina painoksina.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Mulla on nämä: Aito joulumanteli, Kaksi ensimmäistä roope-setää, taskukirja 18 eka painos, ja mikki hiiren kulta-aika kirja.

<br />

En väittäisi, että nämä ovat mitään "keräilyharvinaisuuksia". Mullakin on aito joulumanteli (2&euro;), Ropsut 1 (1&euro;) ja 2 (1&euro;), AATK 18 1. p (1&euro;). Suluissa hinnat, joilla olen saanut nuo... MHK-A kirjoja mulla ei ole, mutta olen nähnyt niitä monesti. <br />

ps. Kenellä on Aku Ankka Volkswagen-erikoisnumero?

Minulta kyllä löytyy se hyllystä ja juuri se on se yksi niistä lehti-harvinaisuuksista.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mr. A.A kirjoitti:

Akuhullu97 kirjoitti:

Taikisfani kirjoitti:Mulla on nämä: Aito joulumanteli, Kaksi ensimmäistä roope-setää, taskukirja 18 eka painos, ja mikki hiiren kulta-aika kirja.

&lt;br /&gt;<br />

En väittäisi, että nämä ovat mitään &#034;keräilyharvinaisuuksia&#034;. Mullakin on aito joulumanteli (2&amp;euro;), Ropsut 1 (1&amp;euro;) ja 2 (1&amp;euro;), AATK 18 1. p (1&amp;euro;). Suluissa hinnat, joilla olen saanut nuo... MHK-A kirjoja mulla ei ole, mutta olen nähnyt niitä monesti. &lt;br /&gt;<br />

ps. Kenellä on Aku Ankka Volkswagen-erikoisnumero?

Minulta kyllä löytyy se hyllystä ja juuri se on se yksi niistä lehti-harvinaisuuksista.

Juups! Vai on sinullakin Volkkari-numero... Eikös se vielä vähän aikaa sitten puuttunut sinulta...?:)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No, en oikeen tiiä lasketaaks nää keräily harvinaisuuksiks mutta mulla on AAT numero 1, RS lehti numero 50-60, joitain AA lehden numeroita 60 luvulta.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Hmmm.... onhan minulla paljon -50- luvunlehtiä ja ne on muovitaskussa, ja sitten minulla on vuoden 1968 Joulumanteli, joka on aivan priimakunnossa, ja mä veikkaan että kovin monella on sitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat