Kuka käyttäjä on ensimmäisenä rekisteröitynyt tänne Aku Ankan sivuille?

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minä en itse tiedä. Pystyttekö te auttamaan?

Sivut

Kommentit (31)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

Mac Ducky kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Ensimmäinen rekisteröityjä tutkimuksieni mukaan on käyttäjä testtest, joka rekisteröityi 10.3. klo. 02.jotakin.

Eikös hän rekannut tänne 8.10 eli aikaisin? Ainakin hänen profiilissaan niin on. :P

Niinpäs reggasikin. Hän siis reggasi 8.19 klo. 00.20 eli 2 päivää aikaisemmin, kun uudet sivut avattiin ensimmäisen kerran. Se varmaan vaatii jo taitoa...

Mäkin huomasin tuon testtest liittymisajan jo n.3 kk sitten. Se on sivujen omistajien joku oma varmasti.

Vierailija

Veikkaisin, että Ankka313 on ollut lähes tulkoon ensimmäinen rekisteröityjä. (jos ei toimituksen porukkaa oteta huomioon)

Vierailija

Mitähän merkitystä silläkin on?! Tuossa on kylläkin kysymys, johon harvat täältä ankistien porukasta sen tietävät. Kuitenkin meitä ankisteja on nyt monta. Kellonaikojakaan ei näy, joten tämä on hankalaa. Muutama rekisteröityi jo ensimmäisenä päivänä joten ehkä niiltä voisi kysyä...(?)

Vierailija

Enpä tiedä, sillä ei tarkkoja kellonaikoja näytetä, ainoastaan päivämäärä. Ja siitä katsottuna ensimmäisiä lienevät ainakin Ankka313, sekä Toimituksen porukat. Itse en ole niitä ensimmäisiä, olen rekannut tänne 12.3.2008, eli muutama päivä uusien sivujen avaamisen jälkeen.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

djduck kirjoitti:Rekisteröidyin kesäkuussa, joten en tiedä olenko ensimmäisten joukossa, koska en muista milloinka uudet sivut avattiin. Veikkaan jonzkuakua.

Ensimmäinen rekisteröityjä on edelleen sanottu. Ettekö lue ollenkaan viestejä? sivut avattiin muuten maaliskuussa.

Vierailija

Rekisteröidyin kesäkuussa, joten en tiedä olenko ensimmäisten joukossa, koska en muista milloinka uudet sivut avattiin. Veikkaan jonzkuakua.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat