Osaatteko auttaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aku Ankka universumin sankari pelissä olen jumittunut päävastus Millaan. Osaatteko auttaa ?

Kommentit (9)

Vierailija

Olen lainannut tuon pelin kaksi vai kolme kertaa kirjastosta. Tosi hyvä peli.Muistan kyllä minkänlainen se Milla taso on, mutta en muista mitä siinä piti tehdä. Minun mielestä väistellä niitä kurpitsoja, mitkä Milla lähettää, mutta en ole varma.

Vierailija

Oletko jumittunut Milla Magian kartanon pomotasoon? Sinulla taitaa olla se PC:lle, joten luulen että voin auttaa sinua.

1. Kun olet sisällä, peli alkaa ja Milla lähettää luoksesi kurpitsan. Kurpitsa pitää hyppypotkaista kuiluun.

2. Sitten Milla alkaa pommittaa sinua sähköiskuilla. Kun hän yrittää osua, hyppää ylös ja mene hieman sivulle (älä jää keskelle, koska silloin Aku menettää elämän, koska sähköisku on ympyrän muotoinen ja keskelle jää pieni "piste"). Tämä pitää tehdä n. 3 kertaa, että Milla luovuttaa.

3. Milla lähtee kauemmas. Seuraa häntä niin nopeasti kuin voit, mutta mene ns. "alustoille", jotka ovat rautaverkon edessä. Sitten Milla lähettää sytytyslankaisen pääkallon siihen alustalle, missä olet. Muissa alustoissa on silloin piikkejä, joten et voi mennä niille.

Nyt seuraa vaikea osuus:

Sinun täytyy hypätä toisille alustoille, ettet ole samaan aikaan posahtavan pääkallon kanssa samalla alustalla. Piikit menevät pois hetkeä ennen pääkallon räjähtämistä. Siinä ajassa sinun täytyy hypätä tuplapompulla ilmaan ja päättää mihin alustaan menet.

Sitten pääkallo räjähtää ja sinä olet turvassa toisella alustalla, jos onnistuit. Sitten vihreä valo alkaa kiertää niitä neljää alustaa. Jos valo jää samaan kohtaan missä sinä olet, joudut aloittamaan tason alusta, koska silloin "kuolet". Sitten Milla heittää taas pääkallopommin jne. (En ole päässyt itsekkään sitä läpi, joten toivon että ohjeet menivät oikein...)

Toivottavasti minusta oli apua!

Vierailija

onko se joku PC peli? jos on niin sitten en voi autta mutta jos se on joku PS2 peli niin sitten ehkä kun joskus monta sitten vuotta pelasin PS2:lla jotain Aku peliä jonka nimeä en muista ja siinä oli jossain vaiheessa Milla vastuksena.

Vierailija

Sori en osaa auttaa,mutta pääsin Merlokiin asti ja olen päässyt pelin läpi.Oletko voittanut Millan kaikki kolme tasoa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat