AA 44/08

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko jo lukeneet sen? Mikä oli paras sarja? Minusta ehdottomasti tuo Rosan "Suurin kurpitsa", vaikka muutkin olivat ihan hyviä.

Kommentit (12)

Vierailija

pitkästä aikaa tuli tällainen HUONO lehti.

mikään tarina ei ollut kauhean hyvä.

paras oli ehkä se rosan suurin kurpitsa, vaikkei sekään ollut oikein hyvä. Hannun onnenkantamoinenkaan ei alkanut hyvin.

saa nähdä tuleeko seuraavasta lehdestä parempi

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Huoh... Olen kyllästynyt Rosan piirrostyyliin... Paras tarina oli ehdottomasti W. Van Hornin tarina, ja Taliaferron tarina myös... Ja Gonzales... Mutta, Tuo Rosan tarina. Olen lukenut sen ainakin 5 kertaa, ja muutenkin hiukan tylsä tarina...:(

Jaa-a... Kyllä minun mielestäni Rosan tarina oli ihan hyvä, paras lehden tarinoista. Akuhullu, olen kyllä samaa mieltä siitä, että tuo kyseinen sarja oli aika peruskamaa eli "Ankka vs Tulppu". Kyllähän ne jotkut kohdat olivat toki ihan ennalta-arvattavissa...

Vierailija

Kyllä olen jo lukenut sen. Ehdottomasti paras tarina oli tuo Don Rosan Suurin Kurpitsa. Ainoa tarina josta en pitänyt oli se Pelle-tarina.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Huoh... Olen kyllästynyt Rosan piirrostyyliin... Paras tarina oli ehdottomasti W. Van Hornin tarina, ja Taliaferron tarina myös... Ja Gonzales... Mutta, Tuo Rosan tarina. Olen lukenut sen ainakin 5 kertaa, ja muutenkin hiukan tylsä tarina...:(

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Noo... Rosa oli ok, olen tosin lukenut tuon monesti kirjasta Temppeliherrojen kätketty kruunu. Williamin tarinaa en edes enää muista... :O. Eli ei mikään mieleenpainuva siis. Pelle-tarina oli melkolailla perusjuttuja ja jatkosarja...on tietenkin kahden lehden mittainen, mutta katsotaan, mitä siitä tulee. Kokonaisarvosana lehdelle ehkä siinä 7-8.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olenhan minä sen jo lukenut, ja hyvä olikin!

Tässä arvostelut tarinoittain:

"Aikamatkaaja": Vauhdikas, mutta samalla melko yksinkertainen tarina.

Vaikka piirrosjälki ei olekaan tässä tarinassa parasta, niin käsikirjoitus korjaa jonkin verran asiaa. Yksi parhaista William van Hornin tarinoista ehdottomasti. Arvosana: 8+

"Suurin kurpitsa": Nämä on nyt niitä Don Rosan aiemmin julkaisemattomia juttuja, mistä näillä sivuilla on paljon puhuttu. Ajan kohtaan erinomaisesti sopiva hieno tarina, vaikkei mielestäni Don Rosan parhaimpia. Jotain tässä tarinassa vielä "kaipaisi" jotta se olisi niitä parhaimpia. Huomaa heti, että tämä kyseinen tarina on jostain 08-luvun lopupuolelta, on nimittäin sellainen tuo väritys. Melko tyypillistä Akun ja Tulpun tappelua, vaikkakin Tulppu ainakin on harvinaisen ilkeä. Hyvä käsikirjoitus ja piirrosjälki. Arvosana: 8½

"Keksitty loma": Outo, hieman pikkunäppärä tarina, joka antaa tarinalle hieman tylsän säväyksen. Ei kovin hyvä, mutta ei aivan surkeakaan. Eli ns. kultaisen keskitien tarina. Keskinkertainen piirrosjälkikin. Arvosana: 6½

"Käyttötaidetta": Vähän hölmöjä tällaiset jutut jossa ei puhuta yhtään mitään. Se kai lienee osa syy, etten ymmärtänyt jutun vitsiä. Lehden huonoin tarina. Keskinkertainen piirrosjälki. Arvosana: 5-

"Hannun onnenkantamoinen": Lyhyesti sanoen ovela juoni, vaikka toisaalta vähän köykäinen tarina. Kaikkeahan tästä tarinasta ei voine vielä sanoa, kun ei ole ilmestynyt jutun toinen osa. Mutta ensimmäinen osa vaikutti kaiken kaikkiaan suht. lupaavalta. Arvosana: 7+

"Rahan tuska": Niin tyypillinen Hessu-tarina. Hauska. Kuten lehden muissakin tarinoissa yhtä lukuun ottamatta, niin tässäkin piirrosjälki on aika keskitasoa. Arvosana: 7

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat