ei taaskaan

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulle ei taaskaan tullut uusinta akkaria. Ärsyttää! Onko teillekin käynyt joskus?

Kommentit (14)

Vierailija

Minulle on käynyt sama kaksi kertaa. Kerran odotin innolla Don Rosan jatkosarjan viimeistä osaa, mutta tietysti juuri silloin akkaria ei tullut.:( Olen ostanut kuitenkin lehden divarista.

Vierailija

Minulle ei ole koskaan käynyt noin. Kerran vaan mun pikkusisko otti naapurin postilaatikosta akkarin ja toi sen meidän kotiin. Oli huvittavaa viedä se meidän naapureille. :D

Vierailija

Kääk... Minulle ei ole tämän pienen elämäni aikana käynyt niin, että Akkari ei tulisi. Kyllähän se varmaan sinne postilaatikkosi pohjalle ilmestyy - mikäli se ei ole jo ilmestynyt sinne.

Vierailija

On minullekin joskus käynyt niin, että Akkari ei tulekaan silloin kun sen pitäisi. Luulenpa, että saat Akkarisi huomenna.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä harmittaa! Ei tullut ollenkaan tämän viikon Aku Ankkaa! Keskiviikkona ajattelin, että se tulee varmaan torstaina, mutta ei tullutkaan. Nyt olisi ollut hyviä tarinoitakin varmaan.

Pitää varmaan sitten "varastaa" se joltakin tutulta tai jostakin.

Vierailija

Minulla on vain kerran jäänyt Akkari tulematta. Niin kävi muutama kuukausi sitten. Mutta tänään kyllä tuli tämän viikon Akkari. Harmillista tuo, kun Akkari ei tule :$

Vierailija

Se johtuu varmaan siitä, että on ollut joku tärkeä merkkipäivä, tai sitten on ollut jotain ongelmia että se on unohtunut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat