Joulu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ostatko muille joululahjoja? mitä aiot toivoa joululahjaksi ja miten yleensä vietätte joulua? minä aion ostaa lahjoja perheelleni, sukulaisille ja kavereille. vietämmä joulua niin että aamulla lähdemme koko perhe mummin luokse jouluaterialle ja olemme siellä iltaan asti muiden sukulaisten kanssa ja sitten tulemme kotiin. en vielä tiedä mitä toivon joululahjaksi kun sinne on kuitenkin vielä jonkin aikaa.

Kommentit (9)

Vierailija

Well, minä värkkään lahjani aina itse, teen jotain pientä esim. tyynyliinan tai penaalin siskoilleni ja vanhemmilleni. Joulua me vietämme kotona, koristelemme joulukuusen, syömme jouluruuan ja illalla käymme kirkossa ja saunassa. Ja sitten lopulta tulee joulupukki ^^ Joululahjaksi aion toivoa: Guinnessin uusinta ennätyskirjaa, Muumi-paidan, Palapelipallon tai muita pelejä ja sitten vaiks digikameran. + Tietenkin Rosan kovakantisia ja muuta ankka-kamaa.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

ostatko muille joululahjoja? mitä aiot toivoa joululahjaksi ja miten yleensä vietätte joulua?

En osta lahjoja, teen ystävilleni, opettajalleni, sukulaisille ja muille huovutus-juttuja sun muuta kivaa.. Toivon joululahjaksi tussaus-tusseja, harmaita tusseja, vaaleita värikyniä, mustetta ja mustekynän.. paljon toivottavaa.. vietän joulua menemällä kävelylle, sitten iltapäivällä mummolle joululounaalle, hautausmaalle ja meille jakamaan lahjat tuttujemme kanssa.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

No, me käydään saunassa, syödään herkkuja, valmistutaan aattoon, sitten "Joulupukki" tulee. Häneltä aion toivoa kovakantisia ja kaikenlaista muuta aku ankka hommaa!

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Pari tämmöistä foorumia on jo. Vastaan silti. Minusta joulu on vuoden parasta aikaa! Ihanan tunnelmallisia jouluvaloja kaduilla, ja talokin koristellaan. Jouluaattona minun mummu ja eno tulevat joka joulu meille kylään, ja tuovat yleensä säkkitolkulla lahjoja. Kun eno ja mummu ovat tulleet, syömme ensin herkkuja, ja sitten alamme jakamaan lahjoja, ja lopuksi tottakai aukaistaan ne. Toivon joululahjaksi: (Tässä on vaan pienin osa) Guiness world regords 2009, Nintendo wii ja Wii sports, 1000 palan palapeli, Piirrustus taulun ym ym Ps: Meille ei enää tule "pukkia" Yleensä äiti laittaa ne lahjat kuusen alle yöllä, kun olen jo nukkumassa.

Vierailija

Kyllähän joulun aika on ihanaa.

Niin, vietämme joulua yleensä perheen ja isovanhempien tai sukulaisten kanssa. Ostan lahjoja (tai värkkään itse) siskolleni, äidille, isälle, kavereille ja joskus isovanhemmille tai serkulle.

Toivon joululahjaksi esim. Aku Ankan kovakantisia tai muita albumeja.

Ps. Meille tulee ns. "Joulupukki" lähes joka joulu... :D

Vierailija

Ostan tai teen lahjat, nähtäväksi jää. Perheelle ja kamuille on ainakin teen/ostan jotain mukavaa. Joululahjalistani on seuraava (ei vielä valmis - maybe): Playstation 2, Sonic Unleashed, Sonic Riders 2 Zero empire, namia ja uusi kännykkä. tosin tuo voi tulla vähän kalliiksi, että jonkun taidan jättää pois. Joulua odotan innolla - en siis lahjojen takia, vaan siksi, että se on niin iloista aikaa - dikkaan joulusta muutenkin tosi paljon. En vielä tiedä, miten me vietämme joulua. Sekin jää nähtäväksi.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Noniin, tänään on siis 25.11.2009, ja jouluun on vielä pikkuisen vajaa kuukausi. Nimittäin tasan kuukauden päästä on jo Joulupäivä ja aatto on silloin mennyt jo ohi taas jälleen kerran. Oletteko te vielä alkanut suunnittelemaan yhtään joulua tai joululahjoja? Että kenelle ostatte mitäkin lahjoja ja minkälaisia? Ei tietenkään ole mikään pakko missään nimessä paljastaa. Mutta jos haluaa. Minä olen jo löytänyt yhden joululahjan. Se on varmasti hyvä lahja, vaikka olikin todella halpa.

Lisäksi toivon joululahjaksi neljää CD-levyä, joista en kyllä muista yhtä, että mikä se oli. Eli pitää varmaan tyytyä kolmeen uuteen CD-levyyn. Ellen sitten ennen joulua muista sitä että mikä se taas olikaan se neljäs levy.

//24.7.2011: Yksi topic samasta aiheesta riittää hyvin, joten jatketaan tätä suosituimmassa.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/15586/joulu_topic...

~Hidis

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat