Taskarin teemanumero 7: Kääk!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko lukeneet sen? Minä olen, se oli todella hyvä! Yksi parhaimmista Teemanumeroista.

Kommentit (15)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen lukenut, ja kyseessä on ensimmäinen omistamani teemanumero. Taskarista parheiten mieleen jäi "Aku Ankka ja salaperäinen Herra Monsteri", tai joku sellainen. Mainio taskari kokonaisuudesaan! :)

Vierailija

Joo, olen lukenut, löytyy tuolta hyllystäkin! :D Ihan hyvä teemanumeroksi... Ne on välillä aika... ööh... outoja.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Olen lukenut, ja kyseessä on ensimmäinen omistamani teemanumero. Taskarista parheiten mieleen jäi "Aku Ankka ja salaperäinen Herra Monsteri", tai joku sellainen. Mainio taskari kokonaisuudesaan! :)

Olen täysin samaa mieltä.:):);)

Vierailija

Todella hyvä Teemanumero! Yksi parhaista! Pidin myös tarinasta Aku Ankka ja herra Monsteri! Aika kiva kansikin siinä oli. Ainakin värikäs!

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minulla ei ole sitä, mutta se herra mosteritarina oli taskukirjassa: Aku kuumilla jäljillä, joten luin sen siitä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Kyllä löytyy, on melkein paras teemataskari. Mutta tykkään kyllä enemmän velhojen valtakunnasta kuin siitä koska jostain tarinoista en tykännyt.

Vierailija

Akuhullu97 kirjoitti:Olen lukenut, ja kyseessä on ensimmäinen omistamani teemanumero. Taskarista parheiten mieleen jäi "Aku Ankka ja salaperäinen Herra Monsteri", tai joku sellainen. Mainio taskari kokonaisuudesaan! :)

Erikoinen sattuma, sillä se oli myös mun eka omistamani teemanumero.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat